درخواست رئیس صندوق رفاه دانشجویان از مسئولان دانشگاه ها ، تا ابتدای بهمن برای حل مسائل رفاهی به صندوق مراجعه کنید

به گزارش تور سریلانکا، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از مسئولان دانشگاه ها درخواست کرد در صورت مسائل رفاهی می توانند تا اول بهمن به صندوق رفاه مراجعه نمایند.

درخواست رئیس صندوق رفاه دانشجویان از مسئولان دانشگاه ها ، تا ابتدای بهمن برای حل مسائل رفاهی به صندوق مراجعه کنید

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد ثبت نام وام های نیمسال دوم تحصیلی گفت: ثبت نام وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان از اول بهمن شروع می گردد و دانشجویان متقاضی می توانند برای ثبت نام به سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مراجعه نمایند.

وی با اشاره به حل مسائل اختصاص وام های دانشجویی به دانشگاه ها گفت: هیچ دانشگاهی برای دریافت وام دانشجویی از نظر ما مسئله ای ندارد و کوشش کردیم در چند ماه گذشته مسائل موجود را حل کنیم از جمله ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد، فنی و حرفه ای، علمی کاربردی، پیغام نور و سایر دانشگاه ها که از ابتدای بهمن ماه می توانند برای ثبت نام وام اقدام نمایند.

گنجی با درخواست از دانشگاه ها گفت: به مسئولان دانشگاه ها اعلام می کنیم که هر دانشگاهی که مشکل رفاهی دارد تا قبل از اول بهمن ماه به صندوق رفاه مراجعه کند تا قبل از بازگشائی سامانه ثبت نام بتوانیم مشکل دریافت تسهیلات را حل کنیم که دانشجو برای دریافت تسهیلات دچار مشکل نگردد.

وی ادامه داد: 20 درصد وام های نیمسال اول پرداخت نشده بود در صورتی که سازمان برنامه و بودجه، بودجه را اختصاص دهد بلافاصله به حساب دانشگاه ها واریز می گردد که در حال حاضر به 16 درصد کاهش پیدا نموده است.

گنجی توضیح داد: مسائلی در حوزه رفاهی نداریم و تقاضایی از سوی دانشگاه ها نیست که صندوق رسیدگی ننموده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1316

به "درخواست رئیس صندوق رفاه دانشجویان از مسئولان دانشگاه ها ، تا ابتدای بهمن برای حل مسائل رفاهی به صندوق مراجعه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست رئیس صندوق رفاه دانشجویان از مسئولان دانشگاه ها ، تا ابتدای بهمن برای حل مسائل رفاهی به صندوق مراجعه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید