مغزها با یکدیگر رقابت می نمایند ، برگزاری مسابقه ملی دانش مغز

به گزارش تور سریلانکا، نهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی دانش مغز با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی در کشور برگزار می گردد.

مغزها با یکدیگر رقابت می نمایند ، برگزاری مسابقه ملی دانش مغز

به گزارش خبرنگاران، نهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی دانش مغز با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با هدف ترغیب دانش آموزان به فعالیت در حوزه دانش مغز، کارکردها و ساختار آن، پرورش استعدادهای جوان، استفاده از ایده های نو و راهنمایی نسل پویای امروز به تحصیل در حوزه علوم اعصاب در سطح کشور برگزار می گردد.

مسابقات بین المللی دانش آموزی دانش مغز رقابتی گسترده میان نوابغ دانش آموزی در سطح دنیای است که بسترهای و فرصت های لازم را برای ترویج و توسعه و توسعه رشته های مرتبط با دانش علوم شناختی در سطح کشورها فراهم می نماید.

این مسابقات سالانه در بیش از 150 مرکز و 50 کشور دنیا برگزار می گردد و برگزیدگان، هر ساله در یک نقطه از دنیا گرد هم آمده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مسابقات ملی دانش آموزی دانش مغز در کشورمان با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و به وسیله انجمن علوم اعصاب ایران و با همکاری گروه علمی سیناپس برگزار می گردد.

دانش آموزان در رده سنی 13الی 18 سال و علاقمند به شرکت در این دور از رقابت ها تا سی ام دی ماه سال جاری مهلت دارند در این رویداد علمی ثبت نام نمایند. مرحله نخست این دور از مسابقات 14 بهمن ماه 1401 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

در این دور از مسابقات به 5 نفر برتر مرحله دوم آزمون دانش مغز علاوه بر لوح تقدیر، جوایز نقدی اهدا می گردد.

نمایندگان اعزامی ایران به مسابقات دنیای دانش مغز در سال های اخیر همیشه در میان 5 کشور برگزیده رقابت ها جای داشتند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1519

به "مغزها با یکدیگر رقابت می نمایند ، برگزاری مسابقه ملی دانش مغز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مغزها با یکدیگر رقابت می نمایند ، برگزاری مسابقه ملی دانش مغز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید