در روزهای کرونایی؛ هیچ جا مثل خانه خود آدم نمی گردد

به گزارش تور سریلانکا، ماندن در خانه چرخه انتقال ویروس را کاهش می دهد و با رعایت نکات بهداشت فردی می توانید از انتشار ویروس کرونا پیشگیری کنید.

در روزهای کرونایی؛ هیچ جا مثل خانه خود آدم نمی گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار پرهیز از سفر های غیر ضروری و ماندن در خانه، یکی از مهمترین توصیه های این روز ها برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

برای پیشگیری از ورود کرونا به داخل خانه از همان درب ورودی آغاز کنید و کفش هایتان را داخل خانه نیاورید و یا آنها را درب منزل با فاصله از کفش دیگران بگذارید.

پس از وارد شدن در خانه به هیچ عنوان با کسی دست ندهید و بلافاصله دست و صورت خود را بشویید یا حدالامکان یک حمام کوتاه با آب و صابون انجام دهید و همچنین هر شخصی که وارد خانه می گردد از او بخواهید دست های خود را شستشو دهد یا ضد عفونی کند.

از مهمترین نکات پیشگیری این است که وسایل داخل جیب خود مانند موبایل، کارت های بانکی و ریموت را ضدعفونی کنید تا احتمال انتشار ویروس را به حداقل برسانید.

طبق توصیه های مکرر متخصصان و پزشکان در این روز ها خرید از مکان های شلوغ را متوقف کنید، ضمن اینکه توصیه می گردد اقلام غیرقابل شستشو خریداری نکنید.

درصورت خرید از مکان های عمومی، کیسه های خرید را قبل از ورود به منزل خالی کنید و داخل سطل زباله بیندازید، اگر هم می توانید خریدهایتان را ضدعفونی کنید.

متخصصان تغذیه و عفونی توصیه می نمایند از بیرون و مکان های عمومی غذا سفارش ندهید و میوه وسبزی ها را حتما پیش از مصرف شستشو و ضد عفونی کنید.

از مهمترین نکات رعایت بهداشت در خانه می توان به شستشو و ضدعفونی کردن سطوح پرتماس خانه مانند سینک ظرفشویی، دستگیره ها، کابینت، یخچال و سرویس های بهداشتی اشاره نمود.

حتی اگر در خانه حضور دارید دست هایتان رو مرتب بشویید و به صورت و چشمان خود دست نزنید.

در خاتمه باید ماندن در منزل و خودقرنطینگی، یکی از بهترین راه های کاهش چرخه ویروس در جامعه است و باید گفت شکست دادن کرونا متضمن رعایت نکاتی است که خودمان باید رعایت کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 133

به "در روزهای کرونایی؛ هیچ جا مثل خانه خود آدم نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در روزهای کرونایی؛ هیچ جا مثل خانه خود آدم نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید