تور گرجستان ارزان: در گرجستان به کجا برویم!؟

به گزارش تور سریلانکا، محبوب های گرجستان

اگر به سفر به گرجستان فکر می کنید، شک نکنید. تصمیم درستی گرفته اید. این کشور یکی از برترین مقاصد گردشگری است. کشوری که هم از جاذبه های طبیعی و هم از جاذبه های تاریخی بهره می برد. با خبرنگاران همراه باشید و با جاذبه های این کشور بیشتر آشنا شوید:

تور گرجستان ارزان: در گرجستان به کجا برویم!؟

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

باتلاق اوکفنوکی (Okefenokee)

باتلاق اوکفنوکی در میان سرخ پوستان با عنوان سرزمین لرزان شناخته می شود و منطقه ای در جنوب گرجستان با مساحتی بیش از 770 مایل متر مربع است. این باتلاق مملو از نهرهای پر پیچ و خم، مرداب ها، علفزارها و درختان سرو است. از ویژگی های جالب آن این است که یک جزیره شناور و لرزان است، امّا، جنگل های انبوه در روی آن قرار گرفته و به عنوان حفاظی برای زیستگاه ها عمل می نماید.

این باتلاق، محل زندگی بسیاری از گونه های در معرض خطر است و حدود 10 هزار تمساح در آن زندگی می نمایند. از سویی دیگر از شهر کوچک ویکراس (Waycross) می توان با قایق به باتلاق مورد بحث سفر کرد.

پارک فورسیس (Forsyth)

ساوانا (Savannah) به علت برخورداری از پارک ها و میادین زیبا شناخته شده است و فورسیس نیز یکی از بزرگ ترین پارک های این شهر است. پارک مورد بحث، مثال خوبی از پارک های جنوبی (Southern) است که در اواسط دهه 1800 به خوبی در این شهر طراحی و ساخته شده اند. ویژگی های اصلی این پارک عبارت است از چشمه هایی که به صورت دوره ای جاری می شوند، مسیرهای پیاده روی و درختان دوست داشتنی قدیمی که سایه های آنها چشم اندازهای زیبایی را ایجاد نموده است.

سایت تاریخی و ملی مارتین لوتر کینگ جونیور (The Martin Luther King Jr.)

سایت تاریخی و ملی مارتین لوتر کینگ جونیور در آتلانتا شامل زادگاه و مدفن این رهبر مشهور حقوق مدنی است. بعلاوه کلیسای ابنزر باپتیست (Ebenezer Baptist Church) و مجتمع سالن آزادی (Freedom Hall Complex) را در بر می گیرد.

آدرس: بلوک 400 و 500 خیابان اوبرن (Auburn Avenue)

سایت رسمی: http://www.nps.gov/malu/index.htm

سایت تاریخی و ملی جیمی کارتر (Jimmy Carter)

سایت تاریخی و ملی جیمی کارتر در پلانیس (Plains) در جنوب غربی گرجستان واقع شده است و شامل خانه کارتر و خانه و مزرعه زمان بچگی اوست. ااین سایت بعلاوه شامل انبار و دبیرستان پلانیس است و بازتماشامایندگان می توانند نگاهی اجمالی به چگونگی تربیت این رئیس جمهور و مسائل اجتماعی که ایده های او را تحت تأثیر قرار داده اند، داشته باشند.

سایت رسمی: http://www.nps.gov/jica/index.htm

جزیره جکیل (Jekyll)

جزیره جکیل نیز با عنوان جزیره میلیونر شناخته می شود. این جزیره به وسیله یک گروه از میلیونرهای سواحل شرقی که خود را کلوپ جزیره جکیل (Jekyll Island Club) می نامیدند، خریداری شده است.

در سال 1947 این جزیره به عنوان یک پارک دولتی به گرجستان فروخته شد. امروزه این جزیره شامل سواحل، مسیرهای پیاده روی طبیعی، امکانات گلف و مناطقی برای اسکان است و منطقه ای پر رفت و آمد به شمار می رود.

جنگل ملی چاتاهوچی (Chattahoochee)

جنگل ملی چاتاهوچی تقریبا زمینی را به مساحت 750 هزار جریب در شمال گرجستان شامل می شود. این منطقه خوش چشم انداز دریاچه ها، رودخانه ها و آبشارهای زیبایی دارد و یک محل عالی برای اسکان، پیاده روی، قایق رانی، شنا، و… است.

سایت رسمی: http://www.fs.usda.gov/recmain/conf/recreation

بنای یادبود ملی آکمولگی (Ocmulgee)

بنای یادبود ملی آکمولگی مربوط به انسان هایی است که در منطقه ماکن (Macon) زندگی می نموده اند و قدمت آن به 12 هزار سال پیش بازمی شود. در این بنا، تپه های خاکی و کلبه های تشریفاتی برای مشاهده در دسترس بازتماشامایندگان قرار دارند و مسافران می توانند با تماشا این اثر درباره سرخ پوستان بومی آمریکا که در این مکان زندگی می نموده اند و جنگ داخلی که در اینجا اتفاق افتاده، چیزهایی بیاموزند.

سایت رسمی: http://www.nps.gov/ocmu/index.htm

باغ های کالاوی (Callaway Gardens)

در شمال کلمبوس(Columbus) ، در کوه پین (Pine Mountain)، مرکزی محبوب برای گذران اوقات فراغت ایجاد شده است. این مکان به وسیله صنعتگری به نام کیسون کالاوی (Cason Callaway) ساخته شده و دریاچه های مصنوعی، باغ های ماگنولیا و آزالیا و یک خانه پروانه را در بر می گیرد.

دریاچه رابین که در این باغ ها واقع شده است، میزبان مسابقات سالانه قهرمانی واتر اسکی (WATERSKI) و ویک بورد (Wakeboard) است و فرصتی بی نظیر را برای گردشگر ها به وجود می آورد تا در این ورزش های آبی شرکت داشته باشند. بعلاوه در این مکان دو زمین گلف بسیار عالی و مسیرهای پیاده روی متعدد وجود دا رند.

آدرس: بزرگراه یو اس 17800، 27.

سایت رسمی: http://www.callawaygardens.com/

منبع: الی گشت
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1344

به "تور گرجستان ارزان: در گرجستان به کجا برویم!؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور گرجستان ارزان: در گرجستان به کجا برویم!؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید