رقابت های دارت آنلاین دانشجویان به کار خود سرانجام داد

به گزارش تور سریلانکا، مسابقات دارت آنلاین دانشجویان سراسر کشور جام رمضان با شناخت نفرات برتر در دو بخش دختران و پسران به خاتمه رسید.

رقابت های دارت آنلاین دانشجویان به کار خود سرانجام داد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اولین دوره مسابقات دارت آنلاین دانشجویان سراسر کشور جام رمضان دانشگاه های سراسر کشور در دو بخش دختران و پسران برگزار گردید؛ بنابراین گزارش در این دوره از مسابقات 160 دانشجو از دانشگاه های مختلف کشور در دو بخش بانوان 60 نفر و آقایان 100 نفر طی 4 روز در جداول گروهی و حذفی به صورت انفرادی به رقابت پرداختند که در خاتمه نفرات ذیل عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش دختران، زهرا رجبی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس مقام اول را کسب کرد، سهیلا ایرانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران دوم شد و مقام سوم مشترک هم به ملیحه چتر فیروزه از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد و هانیه احمدی از دانشگاه زنجان رسید.

در بخش پسران، رامین ناصری از دانشگاه زنجان در صندلی نخست ایستاد، محمدرضا زمانی راد از دانشگاه جامع علمی کاربردی بلد الامین کرمان دوم شد و ابراهیم محمدی از دانشگاه آزاداسلامی واحد لار و امیرعلی بشیری ازدانشگاه سمنان مشترکا سوم شدند.

این دوره از رقابت ها با همکاری انجمن دارت اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و گروه آموزشی دارت ایران برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 332

به "رقابت های دارت آنلاین دانشجویان به کار خود سرانجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های دارت آنلاین دانشجویان به کار خود سرانجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید