ربات آواتار به جای پسربچه آلمانی به مدرسه رفت

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، جاشوا مارتنانجلی 7 ساله به مقدار ای بیمار است که نمی تواند به مدرسه برود. اما این دانش آموز آلمانی می تواند با استفاده از یک ربات آواتار که در کلاس درس و در جای او می نشیند با معلم و همکلاسی هایش ارتباط برقرار کند.

ربات آواتار به جای پسربچه آلمانی به مدرسه رفت

هنگامیکه جاشوا جمله ای می گوید، این ربات یک سیگنال چشمک زن می فرستد. اوته وینتربرگ مدیر مدرسه پوستبلوم در برلین می گوید: بچه ها به وسیله ربات با جاشوا حرف می زنند، می خندند و گاهی اوقات حین درس نیز با او محاور می نمایند. جاشوا به راحتی می تواند این کارها را انجام دهد.

این کودک آلمانی به نوعی بیماری ریوی شدید مبتلا است و لوله ای روی گردن وی واقع شده است.

پروژه مذکور به طور خصوصی و به وسیله انجمن محلی در منطقه مارزان-هلرزدورف برلین اجرا شده است. تورستن کهون رایزن آموزشی این منطقه می گوید: ما تنها منطقه در برلین هستیم که 4 ربات آواتار برای مدارسمان خریده ایم. علت این امر نیز شیوع کووید 19 بود اما تصور می کنیم در آینده و فراتر از کووید 19 از این ربات استفاده کنیم.

او در ادامه اضافه نمود: گاهی اوقات کودکی نمی تواند به طور حضوری در کلاس درس حاضر گردد. اما ربات آواتار می تواند برای او شانس حضور یافتن در مدرسه را فراهم کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1334

به "ربات آواتار به جای پسربچه آلمانی به مدرسه رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات آواتار به جای پسربچه آلمانی به مدرسه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید