رپتورهای آمریکا هواپیماهای تجسسی روسیه را نزدیک آلاسکا رهگیری کردند

به گزارش تور سریلانکا، چند جنگنده اف-22 رپتور آمریکا با پشتیبانی هواپیماهای هشدار سریع خود پیروز شدند هواپیماهای تجسسی روسیه را که در حریم هوایی بین المللی نزدیک آلاسکا پرواز می کردند شناسایی نمایند.

رپتورهای آمریکا هواپیماهای تجسسی روسیه را نزدیک آلاسکا رهگیری کردند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرماندهی دفاع هوایی آمریکای شمالی ایالات متحده موسوم به نوراد شنبه شب (به وقت تهران) از رهگیری چند هواپیمای تجسسی روسیه که نزدیک منطقه آلاسکا شده بودند، اطلاع داد.

به نوشته وبگاه تسک اند پرپس جنگنده های اف-22 رپتور که از سوی هواپیماهای هشدار سریع ایی-3پشتیبانی می شدند، چند هواپیمای تجسسی توپولوف-142 روسیه را که وارد منطقه هوایی نزدیک آلاسکا شده بودند رهگیری کردند. مرکز فرماندهی آمریکای شمالی ایالات متحده در بیانیه خود تاکید نموده که هواپیماهای روسی در حریم هوایی بین المللی پرواز نموده و هرگز وارد حریم هوایی آمریکا یا کانادا نشدند.

در چند روز گذشته نیز چند فروند توپولوف-142 روسیه با هواپیماهای آمریکایی رهگیری شدند. یک مقام ارشد نظامی آمریکا نیز این اقدام را دفاع از ایالات متحده و کانادا برابر تهدیدات از نواحی شمالی خواند.

مرکز فرماندهی آمریکای شمالی مجهز به انواع جنگنده ها، سامانه های راداری و تصاویر ماهواره ای برای دفاع از منطقه است.

پرواز هواپیماهای روسی نزدیک آلاسکا سابقه داشته و وزارت دفاع روسیه هم بارها در این باره اطلاع رسانی نموده است.به گفته مسکو، هواپیماهای روس با رعایت قوانین بین المللی به طور مداوم پروازهای گشت زنی بر فراز آب های آزاد منطقه قطب، اقیانوس اطلس، دریای سیاه و اقیانوس آرام انجام می دهند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 202

به "رپتورهای آمریکا هواپیماهای تجسسی روسیه را نزدیک آلاسکا رهگیری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رپتورهای آمریکا هواپیماهای تجسسی روسیه را نزدیک آلاسکا رهگیری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید