تور ارزان اروپا: سازمان جهانی بهداشت: مرگ و میر کرونا در همه جا غیر از اروپا نزولی است

به گزارش تور سریلانکا، سازمان جهانی بهداشت می گوید فرایند ابتلا به کرونا در همه منطقه ها جهان غیر از اروپا نزولی است.

تور ارزان اروپا: سازمان جهانی بهداشت: مرگ و میر کرونا در همه جا غیر از اروپا نزولی است

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سازمان دنیای بهداشت (WHO) امروز چهارشنبه گزارش داد مقدار ابتلا به کرونا طی هفته گذشته در قاره اروپا 10 درصد افزایش داشته است.

به گفته سازمان دنیای بهداشت، با این فرایند، اروپا تنها منطقه ای در دنیا بوده که مقدار ابتلا به کرونا و مرگ و میر بر اثر آن با فرایند صعودی روبرو بوده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته این ششمین هفته متوالی است که نرخ ابتلا به کووید-19 و مرگ و میر ناشی از آن در قاره سبز فرایند صعودی داشته است.

سازمان دنیای بهداشت که نهاد متولی سازمان ملل در امور سلامت و بهداشت است در گزارش هفتگی خود در مورد این بیماری همه گیر دنیای گفته 3.1 میلیون ابتلا در سراسر دنیا شناسایی شده است که افزایش یک درصدی نسبت به هفته گذشته را نشان می دهد.

نزدیک به دو سوم از عفونت های ویروس کرونا که 1.9 میلیون مورد را شامل می گردد در قاره اروپا بودند و در این منطقه، ابتلا افزایش 7 درصدی را تجربه کرد.

آمریکا، روسیه، انگلیس، ترکیه و آلمان پنج کشوری بودند که بیشترین ابتلا را داشتند. شمار مرگ و میرهای ناشی از کووید-19 در سراسر دنیا کاهش 4 درصدی داشت و در تمام منطقه ها غیر از اروپا نزولی بود.

از میان 61 کشوری که سازمان دنیای بهداشت نامشان را در منطقه اروپا ثبت نموده 42 درصد جهش دست کم 10 درصدی در موارد ابتلا را طی هفته گذشته ثبت نموده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1245

به "تور ارزان اروپا: سازمان جهانی بهداشت: مرگ و میر کرونا در همه جا غیر از اروپا نزولی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: سازمان جهانی بهداشت: مرگ و میر کرونا در همه جا غیر از اروپا نزولی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید