سفر در زمان با شبکه نمایش

به گزارش تور سریلانکا، خبرگزاری خبرنگاران- شبکه نمایش در هفته منتهی به عید سعید فطر؛ به پخش فیلم های سینمایی جدید و فیلم های سفردر زمان همچنین منتخبی از سینمای هند می پردازد.

سفر در زمان با شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در بخش موضوعی و هفتگی خود به سراغ فیلم هایی با مضمون سفر در زمان رفته است و در بخش صحنه گران نیز با فیلم هایی منتخب از سینمای کشور هندوستان به استقبال عید سعید فطر می رود. همچنین فیلم سینمایی شیر به همین مناسبت برای نخستین بار در سیما از این شبکه پخش خواهد شد.

ساعت 13:

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 18 تا آدینه 24 اردیبهشت: خون بها، اولین تکیه گاه، دردسر طلایی، وای آمپول، خط و نشان، زن بدلی و شرط اول هستند.

ساعت 19:

این شبکه در هفته جاری و در بخش موضوعی خود، فیلم های سفر در زمان را در نظر گرفته که به ترتیب از شنبه تا آدینه فیلم های: جهت زمان، شوالیه سیاه، کیت و لئوپولد، سفر در زمان، انگشتری یاقوت، بازگشت به آینده و معجون زمان 1 پخش می شوند.

ساعت 21:

در بخش صحنه گران نیز شبکه نمایش با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر و نیز درخواست های مکرر بینندگانش، به سراغ فیلم های پر مخاطب هندی در ژانر سرگرم کننده یا کمدی رفته است که عناوین این فیلم ها که به ترتیب از شنبه تا آدینه پخش می شوند: سه احمق، فیلم خاطره انگیز شعله ، بیلو، هندوستان آزاد، مدرسه هندی، سرزنده در 102 سالگی و هپی خواهد گریخت هستند.

ساعت 23:

در بخش فیلم های جذاب، شبکه نمایش در روز چهارشنبه 22 اردیبهشت برای نخستین بار فیلم سینمایی شیر محصول سال 2020 کشور فرانسه را پخش خواهد نمود. این فیلم ساخته دنی بون کمدین و کارگردان شناخته شده فرانسوی است که در این فیلم نقش اصلی را نیز به عهده دارد. در خلاصه این فیلم آمده است که: مردی که در آسایشگاه روانی بستری شده و خود را ماموری زبده می داند برای یاری به پزشکش و برای پیدا کردن همسر گمشده اش از آنجا فرار می نماید و..

فیلم های جذاب این هفته به ترتیب از شنبه تا آدینه به این ترتیب خواهند بود: پیش به سوی غرب، کیم مامور مخفی، حسابدار، هتل عظیم بوداپست، شیر (به مناسبت عید فطر)، آوای وحش و مرد عنکبوتی - دور از خانه.

ساعت 1 بامداد:

فیلم های کلاسیک این هفته شبکه نمایش به ترتیب روز پخش: عظیم مرد کوچک، سارق پاریسی، دور جهان در هشتاد روز، برندگان و گناهکاران، فروشگاه عظیم و تجارت در کشتی (برادران مارکس)، اوج اضطراب و مرد آرام هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 992

به "سفر در زمان با شبکه نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر در زمان با شبکه نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید