سوریه تبعیت خفت بار اتحادیه اروپا از آمریکا را محکوم کرد

به گزارش تور سریلانکا، وزارت خارجه سوریه ضمن محکوم کردن اقدام اروپا در تمدید تحریم ها علیه خود، این اقدام را تبعیت خفت بار از آمریکا توصیف کرد.

سوریه تبعیت خفت بار اتحادیه اروپا از آمریکا را محکوم کرد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت امور خارجه سوریه از اقدام اتحادیه اروپا در تمدید تحریم ها علیه این کشور انتقاد کرد و این اقدام را به مثابه دنباله روی خفت بار از سیاست های آمریکا دانست.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از منبعی در وزارت خارجه سوریه پنجشنبه شب گزارش داد که اقدامات تحمیلی اتحادیه اروپا علیه دمشق مسئله جدیدی نیست بلکه این اتحادیه بعد از تصمیم آمریکا مبنی بر تمدید تحریم های خود علیه سوریه، دست به اقدام مشابه شده و این تصمیم نشان می دهد که اروپا فاقد استقلال بوده و در تبعیت خفت بار از آمریکا به سر می برد.

وزارت خارجه سوریه گفته این تصمیم اروپا همچنین نشان می دهد که بین اتحادیه اروپا و آمریکا در جنگ علیه سوریه شراکت بوده و تأکیدی است بر این که آن ها از گروه های تروریستی حمایت نامحدود می نمایند. دمشق اروپا و آمریکا را مسئول خون ریخته شده شهروندان سوریه دانسته است.

سوریه تمدید تحریم های اروپا علیه خود را نقض آشکار ساده ترین حقوق بشر و قوانین بین المللی و جنایت علیه بشریت دانسته است. وزارت خارجه سوریه در این بیانیه گفت: تصمیم اتحادیه اروپا (تمدید تحریم ها) بار دیگر دروغ بودن مواضع و اظهارات مقامات این اتحادیه در باره کاهش تحریم ها به ویژه تحریم های مربوط به مقابله با ویروس کرونا را نشان داده و نفاق آن ها را که ویژگی اصلی سیاست های آن ها برملا کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 355

به "سوریه تبعیت خفت بار اتحادیه اروپا از آمریکا را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه تبعیت خفت بار اتحادیه اروپا از آمریکا را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید