سومین پویش سراسری سرطان معتمد برگزار می گردد

به گزارش تور سریلانکا، پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی (مرکز تحقیقات سرطان پستان)، همزمان با ماه ارتقاء آگاهی بانوان درخصوص سرطان پستان، سومین پویش سراسری سرطان معتمد را برگزار می نماید.

سومین پویش سراسری سرطان معتمد برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، براساس آمار رسمی ثبت شده در سال 2020، سرطان پستان با ثبت 3/2 میلیون ابتلای نو، بیشترین آمار ابتلا به سرطان در هر دو جنس را در جهان به خود اختصاص داد.

این بیماری شایع ترین دلیل مرگ ناشی از سرطان در بین زنان و پنجمین دلیل مرگ و میر در هر دو جنس است. در کشور ما هم این بیماری شایع ترین سرطان در بین بانوان بوده و در سال 2020 نزدیک به 17 هزار ابتلای نو ثبت شده است.

پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی (مرکز تحقیقات سرطان پستان) با بیش از 25 سال سابقه در زمینه پژوهش آموزش و درمان و در راستای رسالت های آموزشی ترویجی و فرهنگی خود برای سومین سال پیاپی پویش سراسری سرطان معتمد را با همکاری سازمان ها و ارگان های مختلف و زیر نظر کمیته علمی پویش متشکل از 30 متخصص حوزه سرطان، از تاریخ 9 مهرماه تا 9 آبان ماه 1400 برگزار می نماید.

علاقه مندان می توانند برای ملحق شدن به پویش سراسری سرطان معتمد و همراه شدن با برنامه های این پویش، صفحه اینستاگرام پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی به آدرس https://instagram.com/motamed.c.i را دنبال نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1172

به "سومین پویش سراسری سرطان معتمد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین پویش سراسری سرطان معتمد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید