لزوم رعایت محدوده بندی در ثبت نام پایه های اول، هفتم و دهم

به گزارش تور سریلانکا، خبرگزاری خبرنگاران- کازانی گفت: رعایت محدوده بندی در بحث ثبت نام پایه های اول ابتدایی ، هفتم و دهم الزامی می باشد و میان پایه هم بصورت غیر حضوری ثبت نام انجام می گیرد.

لزوم رعایت محدوده بندی در ثبت نام پایه های اول، هفتم و دهم

سعید کازانی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک از شروع ثبت نام پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه اطلاع داد و گفت: ثبت نام پایه هفتم از 22خرداد ماه شروع شده و دانش آموزان پایه دهم هم بعد از صدور راهنمایی تحصیلی در تیرماه انجام خواهد شد .

وی اضافه نمود: رعایت محدوده بندی در بحث ثبت نام پایه های اول ابتدایی ، هفتم و دهم الزامی می باشد و میان پایه هم بصورت غیر حضوری ثبت نام انجام می گیرد.

کازانی با اشاره به ثبت نامی بودن سفارش کتب درسی اسم کرد: برای دریافت کتاب احتیاج به حضور اولیا نیست و ثبت سفارش کتب درسی هم به وسیله سامانه انجام می گردد و اولیا دانش آموزان با مراجعه یه سایت www.irtextbook.com جهن سفارش کتاب درسی پایه مورد نظر اقدام نمایند و د ر مدرسه تحویل بگیرند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک با تاکید براینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه به صورت حضوری شروع شده است و ثبت نام میان پایه ها هم به صورت غیر حضوری در سامانه پاداد در حال اجرا است، گفت: در پایه اول ابتدایی از هفتم تیرماه سامانه سنجش بدو ورود دانش اموزان فعال شده و نوبت دهی انجام خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: در بحث سنجش بدو ورود دانش آموزان، در محل مدرسه استثنایی نور انجام خواهد شد.

کازانی اضافه نمود: در دوره متوسطه اول هم ثبت نام پایه هفتم به صورت حضوری از بیست و دوم خرداد ماه شروع شده است و طبق نوبت دهی که به وسیله سامانه، ثبت نام انجام خواهد شد و بقیه پایه ها میان پایه ها به صورت غیر حضوری می باشد و نوبت دهی برای ثبت نام پایه هفتم به وسیله سامانه پادا انجام خواهد شد.

وی اضافه نمود: ثبت نام در دوره متوسطه دوم هم بعد از صدور راهنمایی تحصیلی انجام خواهد شد که ثبت نام پایه دهم باز به صورت حضوری با نوبت دهی انجام خواهد شد و میان پایه ها به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک متذکر شد: یکی از مسائل که در بحث ثبت نام دانش آموزان داریم ارائه قولنامه های صوری برای برخی از مدارس است؛ لذا با توجه به هماهنگی که با اتاق اصناف به عمل آمده قولنامه ها حتماً باید به تایید اتاق اصناف برسد و بعد از آن ثبت نام دانش آموزان انجام خواهد شد.

کازانی در خاتمه با اشاره به ثبت نام کتب درسی هم در کلیه پایه ها به وسیله سامانه ثبت سفارش کتب درسی انجام می گردد، توضیح داد: تعداد زیادی از دانش آموزان ثبت نام کتب درسی را انجام دادند؛ یک هفته هم به اولیا دانش آموزان مهلت داده شده تا با مراجعه به سامانه ثبت سفارش کتاب های درسی خود را انجام دهند و تاکید داریم که ثبت نام به وسیله مدیر محترم مدرسه یا به وسیله اولیا انجام گیرد و از ارجاع دانش آموزان به کافی نت برای ثبت نام کتب درسی جداً خودداری گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1058

به "لزوم رعایت محدوده بندی در ثبت نام پایه های اول، هفتم و دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم رعایت محدوده بندی در ثبت نام پایه های اول، هفتم و دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید