معرفی یک مسئول جدید در سمای دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

به گزارش تور سریلانکا، سرپرست حراست معاونت آموزش های عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان معرفی گردید.

معرفی یک مسئول جدید در سمای دانشگاه آزاد اسلامی گرگان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از گرگان، مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید حراست معاونت آموزش های عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار گردید.

در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سمای گرگان برگزار گردید با صدور حکمی از سوی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، ابوذر نجاری به عنوان سرپرست حراست معاونت آموزش های عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان معرفی و از خدمات مرتضی رفیعی نژاد مسئول سابق حراست این مرکز قدردانی شد.

در حکم سیروس صابری خطاب به سرپرست حراست سمای گرگان آمده است: امید است با رعایت تقوای الهی در جهت ارتقای و اعتلای نظام آموزشی، پژوهشی و فرهنگ جهادی و انقلابی در سایه تفاهم، صمیمیت و پیشبرد اهداف و سیاست های نظام اسلامی گام های مؤثری بردارید.

به گزارش خبرنگاران، در این مراسم مهدی غریب معاون آموزش های عمومی و مهارتی(سما) واحد گرگان، سیدحسن موسوی مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، پرویز کمالی مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان و جمعی از کارکنان این واحد دانشگاهی حضور داشتند.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 539

به "معرفی یک مسئول جدید در سمای دانشگاه آزاد اسلامی گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی یک مسئول جدید در سمای دانشگاه آزاد اسلامی گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید