نحوه فعال سازی رمز دوم پویا (یک بارمصرف) بانک رفاه

به گزارش تور سریلانکا، مشتریان بانک رفاه به منظور استفاده از رمز دوم پویا (یک بارمصرف) می توانند به وسیله پیامک، کد دستوری و اپلیکیشن این بانک رمز دوم پویای خود را فعال نمایند.

نحوه فعال سازی رمز دوم پویا (یک بارمصرف) بانک رفاه

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در اجرای بخشنامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حذف رمز دوم ایستای کارت و جایگزینی آن با رمز یک بارمصرف پویا، دارندگان رفاه کارت که از خدمات غیرحضوری استفاده می کنند می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک رفاه در سراسر کشور و تأیید شماره تلفن همراه مربوط به کارت، به یکی از روش های ذیل سرویس رمز دوم پویای کارت را فعال کنند:

1-استفاده از نرم افزار رمز ساز رفاه روی گوشی های هوشمند

دارندگان گوشی هوشمند می توانند ضمن دانلود نسخه های iOS و یا اندروید به وسیله پورتال اطلاع رسانی بانک (www.refah-bank.ir/otpcard)، مراحل فعال سازی نرم افزار را برای رفاه کارت های خود دنبال کنند. هنگام استفاده از این نرم افزار برای فراوری رمز، نیازی به اتصال به اینترنت گوشی نیست.

2- استفاده از سرویس کد دستوری #713

دارندگان گوشی های غیرهوشمند و یا مشتریانی که تمایلی به استفاده از نرم افزار رمز ساز رفاه ندارند می توانند با استفاده از کد دستوری #713 به وسیله هر یک از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل به صورت برخط online از این سرویس استفاده کنند.

3- ارسال پیامک رمز دوم (سامانه هریم):

به این منظور کافیست دارندگان رفاه کارت با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک رفاه تنها نسبت به تأیید شماره تلفن همراه مربوط به کارت اقدام کنند تا در سامانه ها و درگاه های ارائه دهنده خدمات پرداخت غیرحضوری از گزینه ای که جهت ارسال پیامک رمز دوم تعبیه شده برای دریافت رمز دوم به وسیله پیامک استفاده کنند.

امکان استفاده هم زمان از سه روش (رمز ساز رفاه، کد دستوری #713، ارسال پیامک) فراهم می باشد.

چنانچه شماره موبایل نمایش داده شده در مرحله تأیید شماره تلفن همراه به وسیله دستگاه های خودپرداز بانک رفاه مورد تأیید نباشد، دارندگان رفاه کارت برای تغییر آن به نزدیک ترین شعبه بانک رفاه مراجعه کنند.

رمز یک بارمصرف پویای کارت حداکثر 120 ثانیه معتبر است.

فعال سازی رمز دوم پویا در بانک رفاه فقط به وسیله دستگاه های خودپرداز بانک رفاه و با استفاده از رفاه کارت قابل انجام است و هرگونه اقدامی غیرازآن جعلی بوده و در جهت سرقت اطلاعات کارت بانکی می باشد.

جهت دریافت رمز دوم پویا به هیچ عنوانی لازم نیست اطلاعات حساس کارت مثل رمز دوم و CVV2 را وارد کنید.

دانلود مستقیم

دانلود نسخه اندروید از کافه بازار

دانلود ios از سیبچه

دانلود راهنما

فیلم آموزشی

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 46

به "نحوه فعال سازی رمز دوم پویا (یک بارمصرف) بانک رفاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه فعال سازی رمز دوم پویا (یک بارمصرف) بانک رفاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید