نخستین رویداد ملی جغرافیا برگزار می گردد، تمدید مهلت ارسال ایده تا نیمه اسفند ماه

به گزارش تور سریلانکا، مهلت ارسال ایده ها و طرح های نوآورانه اساتید، دانشجویان، فارغ التحصیلان، پژوهشگران و کارآفرینان حوزه علوم جغرافیایی به نخستین رویداد ملی جغرافیا تمدید شد.

نخستین رویداد ملی جغرافیا برگزار می گردد، تمدید مهلت ارسال ایده تا نیمه اسفند ماه

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مهران مقصودی، رئیس مؤسسه جغرافیا دانشگاه تهران با اعلام اینکه مهلت ارسال ایده و طرح های نو به نخستین رویداد ملی جغرافیا به عنوان فرصتی برای ایده پردازی و کارآفرینی در علوم جغرافیایی، تا نیمه اسفند ماه تمدید شده است، گفت: این رویداد جرقه ای است تا جریان ایده پردازی، نوآوری، فراوری محصول و ایجاد سامانه های مرتبط با گرایش های مختلف حوزه میان رشته ای جغرافیا، به صورت قدرتمند شکل بگیرد.

مقصودی اضافه نمود: یکی از اهداف رویداد ملی جغرافیا این است تا بین افرادی که دارای ایده های نوآورانه و کارآفرینانه هستند و می توانند ایده های خود را به یک کسب وکار تبدیل نمایند، با تقاضا هایی که در بخش های دولتی و خصوصی به گرایش های مختلف رشته جغرافیا وجود دارد، پیوند زده و ارتباط برقرار گردد.

رئیس مؤسسه جغرافیا با اشاره به گرایش های متنوع جغرافیا، اظهار داشت: مسائل و مسائلی که در ایران وجود دارد مسائل محیطی است. چالش های موجود با یک رشته حل نمی گردد بلکه برای حل مسائل ضروری است که نگاه بین رشته ای داشته باشیم. بین رشته ای بودن جغرافیا یک فرصت ایجاد می نماید تا با نگاه به تمام جنبه های یک چالش محیطی، به فکر راه چاره برای آن باشیم.

استاد دانشگاه تهران اضافه نمود: رویداد ملی جغرافیا با هدف یاری به حل مسائل جامعه، دولت و بخش خصوصی و ایجاد فضایی برای معرفی و راهنمایی ایده ها و کسب وکار های خلاق مسئله محور در حوزه علوم جغرافیایی برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: پس از جمع بندی و داوری ایده های ارسالی به نخستین رویداد ملی جغرافیا، بهترین ایده ها در رویداد که در نیمه اردیبهشت ماه 1401 برگزار خواهد شد، در غرفه های اختصاصی ارائه خواهند شد. در کنار غرفه های مذکور، غرفه هایی نیز وجود خواهد داشت که تقاضا های سازمان های دولتی و خصوصی در آن ها عرضه خواهند شد و فرصت خوبی برای دو طرف جهت تعامل و انعقاد قرارداد مهیا می گردد.

مقصودی از دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران، مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، مؤسسه پژوهشی توسعه علوم، فناوری و کاربرد های فضایی، سازمان حفاظت محیط زیست و دانشگاه سیستان و بلوچستان به عنوان حامیان و مشارکت نمایندگان با مؤسسه جغرافیا در اجرای نخستین رویداد ملی جغرافیا نام برد.

اساتید، دانشجویان، فارغ التحصیلان، پژوهشگران و کارآفرینان در حوزه علوم جغرافیایی به وسیله مشاهده اطلاعیه، بروشور و دانلود کردن فرم مربوطه از وب سایت مؤسسه و دانشکده جغرافیا می توانند ایده ها و طرح های نوآورانه خود را به دبیرخانه این رویداد ملی (ایمیل مؤسسه جغرافیا [email protected]) ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1413

به "نخستین رویداد ملی جغرافیا برگزار می گردد، تمدید مهلت ارسال ایده تا نیمه اسفند ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین رویداد ملی جغرافیا برگزار می گردد، تمدید مهلت ارسال ایده تا نیمه اسفند ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید