نوروزی نژاد: لیگ هندبال آلمان از اواسط مهرماه آغاز می شود، لزوم انجام تست کرونا در هر هفته

به گزارش تور سریلانکا، لژیونر هندبال ایران گفت: طبق اعلام فدراسیون آلمان لیگ از 10 مهر آغاز می شود، البته تنها برنامه مسابقات اعلام شده و هنوز تاریخ دقیق مسابقات تعیین نیست.

نوروزی نژاد: لیگ هندبال آلمان از اواسط مهرماه آغاز می شود، لزوم انجام تست کرونا در هر هفته

پویا نوروزی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص شروع مسابقات لیگ آلمان اظهار کرد: طبق برنامه ای که فدراسیون آلمان اعلام کرده است قرار است مسابقات لیگ از یکم اکتبر (10 مهر) شروع شود، البته هنوز تاریخ برگزاری مسابقات تعیین نیست و فقط برنامه مسابقات و اینکه هر تیم با چه تیم هایی بازی دارد تعیین شده است. حتی تعیین نیست که مسابقات با حضور تماشاگر است یا 50 درصد تماشاچیان حضور خواهند داشت. اینها هنوز هیچ کدام تعیین نشده است.

نوروزی نژاد در ادامه در خصوص شروع تمریناتش گفت: از جولای (11 تیر) شروع به تمرین کردیم، چهار هفته آمادگی جسمانی داشتیم و یک هفته استراحت کردیم. از 10 آگوست (20 مرداد) دوباره تمرینات شروع شد و هنوز هم ادامه دارد. هفته گذشته برای حضور در بازی های تدارکاتی به یک اردو اعزام شدیم و هنوز هم در اردو هستیم. یک بازی محبت آمیز با تیم اول چک داشتیم. با یک تیم دیگر هم یک بازی محبت آمیز خواهیم داشت و بعد به کوبورگ بازخواهیم گشت تا تمرینات و بازی های محبت آمیز را در شهر خودمان ادامه دهیم.

عضو تیم هندبال کوبورگ آلمان در خصوص پروتکل های که باید حین تمرین رعایت کنند، گفت: در این شرایط باید در حین تمرینات قوانینی را رعایت کنیم، ماسک بزنیم، دستان خود را قبل و بعد از خروج از سالن ضدعفونی کنیم، اجازه نداریم از دوش رختکن استفاده کنیم. همچنین دو هفته ای است که بازیکنان لیگ یک و دو باید هر هفته تست کرونا را انجام دهند. باید حداقل هفته ای یکبار تست کرونا انجام شود تا از لحاظ سلامتی شرایط بازیکنان تعیین شود و بتوانند شرایط را کنترل کنند. اگر کسی مبتلا به این ویروس شد باید سریعتر اقدامات بازدارنده انجام شود. البته خداراشکر تیم ما دوبار تست کرونا داده و همه بازیکنان تستشان منفی بود. هفته دیگر باز هم تست خواهیم داد.

وی افزود: اگر در هفته دوبار مسابقه داشته باشیم فکر کنم باید دوبار تست بدهیم. اما حداقل هفته ای یکبار باید تست کرونا باید انجام شود. با شیوع کرونا شرایط خاص شده است. همیشه 6 ماه قبل از مسابقات برنامه زمان بندی تعیین بود. می دانستیم که هر مسابقه چه زمانی انجام خواهد شد و برنامه ها نهایی بود اما اکنون به سبب کرونا هیچ چیز تعیین نیست. احتمالا چند هفته قبل برنامه مسابقه را اعلام کنند. باید ببینیم شرایط با وجود کرونا چطور پیش خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 544

به "نوروزی نژاد: لیگ هندبال آلمان از اواسط مهرماه آغاز می شود، لزوم انجام تست کرونا در هر هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی نژاد: لیگ هندبال آلمان از اواسط مهرماه آغاز می شود، لزوم انجام تست کرونا در هر هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید