نوید محمودی: منتقدان فیلم ها را با نگاه تخصصی قضاوت می نمایند

به گزارش تور سریلانکا، تهران (پانا) - نوید محمودی می گوید از منتقدان انتظار می رود نظر به تخصصشان فیلم ها را با نگاه تخصصی قضاوت نمایند.

نوید محمودی: منتقدان فیلم ها را با نگاه تخصصی قضاوت می نمایند

نوید محمودی کارگردان سینما در گفت وگو با پانا به برگزاری جشن منتقدان در تمام کشورهای جهان اشاره نمود و گفت: اهالی فن در همه جهان نظرات خود را درباره فیلم ها به صورت تخصصی ارایه و در حقیقت جشن منتقدان برگزار می نمایند.

وی ادامه داد: ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و تا به امروز سیزده دوره از جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران را به همت دوستان برگزار شده است و برگزیدگان به این انتخاب شدن به وسیله اهل فن می بالند.

این کارگردان سینما با بیان اینکه اولین اثرش یعنی چند متر مکعب عشق در هشتمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران پیروز به دریافت جایزه شده است، توضیح داد: تندیس بخش خلاقیت و استعداد درخشان هشتمین دوره جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، به جمشید محمودی برای فیلم چند مترمکعب عشق اهدا شد که کارگردانی این اثر برعهده من بود.

محمودی در انتها درباره انتظار خود از این جشن گفت: از منتقدان انتظار می رود فیلم ها را با نگاه تخصصی قضاوت نمایند. بعلاوه امیدوارم دوره چهاردهم این جشن هم به خوبی دوره های پیشین برگزار گردد.

چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، به دبیری جعفر گودرزی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1289

به "نوید محمودی: منتقدان فیلم ها را با نگاه تخصصی قضاوت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوید محمودی: منتقدان فیلم ها را با نگاه تخصصی قضاوت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید