همه چیز درباره T8 پرو، پیکاپ تازه جک

به گزارش تور سریلانکا، شرکت خودروسازی جک اقدام به عرضه پیکاپ T8 PRO در خارج از مرز های چین نموده است. پیکاپی که مدل پایه آن یعنی T8 را کرمان موتور پیش تر تحت نام KMC T8 در ایران عرضه کرد. نسخه نو حالا تغییرات اندکی در بخش بیرونی و یک بازطراحی کلی در داخل کابین دارد.

همه چیز درباره T8 پرو، پیکاپ تازه جک

به گزارش خبرنگاران، پیکاپ T8 PRO قرار با قیمت پایه 109 هزار و 800 یوان تا 119 هزار و 990 یوان فروخته گردد، که معادل دلاری آن 17 هزار و 250 دلار تا 18 هزار و 851 دلار است. این آفرودر به پول ما قیمتی بین 477 میلیون تومان تا 522 میلیون تومان خواهد داشت.

اما در نظر داشته باشید که کرمان موتور همین حالا نسخه قدیمی تر این پیکاپ را با قیمت 907 میلیون تومان به بازار عرضه می نماید. اما اگر قرار باشد روزی نسخه PRO از سوی این خودروساز داخلی روانه بازار گردد، بدون شک قیمتی فراتر از مدل پیشین را در نظر خواهد گرفت؛ بنابراین اگر چشم انتظار پیکاپ T8 PRO هستید، در صورت مونتاژ آن در ایران باید حداقل 950 میلیون تومان برای خرید آن کنار بگذارید.

تغییرات جک T8 نسخه پرو نسبت به مدل پیشین

آنالیز تصاویر تازه پیکاپ جک T8 مدل پرو نشان می دهد که در ظاهر خارجی خودرو قابل توجهی رخ نداده است. اولین تغییر قابل مشاهده در نسخه تازه، در گرافیک داخلی چراغ جلوی این آفرودر اعمال شده است که قدری مجذوب کننده تر شده است.

تغییر دوم هم علامت برند جک روی جلو پنجره کرومی شده T8 PRO است که با فونت درشت تر طراحی شده است. این تغییر در واقع نشانگر الگوبرداری این خودروساز چینی از پیکاپ های مشهور آمریکایی با آرم و برند GMC است. در بخش عقب این پیکاپ نیز تغییر خاصی اتفاق افتاده است. اما در نمای کناری یک دریچه هوا کرومی بالاتر از گلگیر ها جانمایی شده است که به نظر می رسد بیشتر کاربرد تزئینی داشته باشد.

اما عمده تغییرات مربوط به فضای داخلی کابین است. در واقع مشتریان ایرانی جک T8 با تماشا تصویر فضای داخلی نسخه نو، متوجه بازطراحی داشبورد و دیگر اجزا می شوند؛ بنابراین نقطه اشتراک در بخش کابین میان نسخه نو و نسخه های موجود در ایران به کمترین حالت ممکن رسیده است.

در واقع طراحان جک بعضی از عناصر را از اس یو وی های JAC گرفته اند، مانند فرمان و صفحه ابزار دیجیتال 7 اینچی که قبلاً در JS4 دیده بودیم. در میانه داشبورد نیز صفحه نمایش 10.4 اینچی عمودی جانمایی شده است که از Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می نماید. در چنین شرایطی شما می توانید به وسیله این صفحه نمایش تهویه مطبوع را مدیریت کنید.

این صفحه نمایش مدرن است و امکان نمایش راحت هر چیزی که مربوط به سیستم اطلاعات و تفریح است را می دهد، اما همانطور که از تصاویر تعیین است، کلید دستور فیزیکی ندارد و در بعضی ویژگی ها شما را مجبور می نماید تا برای تغییر بعضی پارامتر ها خودتان را به زحمت بیندازید. به عنوان مثال، اگر Apple CarPlay را فعال نموده اید، باید به منوی اصلی برگردید تا بتوانید تهویه مطبوع را تغییر دهید که رابط کاربری آن قدری کند است.

علاوه بر این ها فرم غربیلک فرمان نیز تغییر نموده و از مدل های بروز استفاده شده است. بعلاوه رنگ جایگاه و داخل کابین به کلی تغییر نموده و به نوعی چشم نواز تر به نظر می آید.

تعیینات فنی و امکانات رفاهی جک T8 نسخه پرو

شرکت جک در خصوص تعیینات فنی نسخه پرو این پیکاپ اعلام نموده که سه پیشرانه بنزینی و دیزلی برای مشتریان در دسترس است. در نسخه اول این آفرودر به موتور 2 لیتری توربوشارژ تجهیز شده است که قادر است قدرتی معادل 187 اسب بخار با گشتاور 290 نیوتن متر فراوری کند. این پیشرانه که نسخه T8 موجود در ایران هم به کار رفته است، در نسخه نو، اما بروزرسانی شده است. علاوه بر این یک پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ نیز وجود دارد که قدرتی برابر با 207 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر فراوری می نماید. این قدرت به وسیله یک جعبه دنده 6 سرعته دستی به تمامی چرخ های منتقل می گردد.

در نسخه دیزلی نیز یک پیشرانه 2 لیتری برای مشتریان قابل انتخاب است که قدرت 136 اسب بخار و 320 نیوتن متر فراوری می نماید.

در خصوص امکانات این پیکاپ نیز شرکت جک به مواردی نظیر رینگ های 18 اینچی دو رنگ، چراغ مه شکن جلو و عقب، آینه های برقی با نشانگر، چراغ جلو زنون با تنظیم ارتفاع و چراغ LED DRL، باز شدن در از راه دور و دسترسی بدون کلید، دکمه استارت، تهویه مطبوع، فرمان چندکاره با قابلیت تنظیم ارتفاع (صوتی، کروز کنترل)، پنجره های برقی، دریچه هوای ردیف دوم، خوشه ابزار دیجیتال 7 اینچی، سیستم چند رسانه ای با صفحه نمایش عمودی 10.4 اینچی، پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto، بلوتوث و USB، شش بلندگو، ایربگ دوتایی، ترمز های دیسکی چهار چرخ با ABS و EBD، لنگر ISOFIX، دوربین و سنسور معکوس، مانیتور فشار باد لاستیک، ترمز دستی برقی، کنترل کشش و پایداری، دستیار راننده در سربالایی و... اشاره نموده است.

تصاویر جک T8 نسخه پرو

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1415

به "همه چیز درباره T8 پرو، پیکاپ تازه جک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره T8 پرو، پیکاپ تازه جک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید