هنوز پرسپولیسی هستم و استقلالی نشده ام ، معین نیست چرا نمی گذارند استقلال قوی گردد ، خدا کند بیرانوند مصدوم نگردد

به گزارش تور سریلانکا، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: معین نیست چرا نمی گذارند استقلال قوی گردد، چون اگر این تیم قدرتمند باشد باعث خواهد شد تا پرسپولیس هم همواره قوی بماند.

هنوز پرسپولیسی هستم و استقلالی نشده ام ، معین نیست چرا نمی گذارند استقلال قوی گردد ، خدا کند بیرانوند مصدوم نگردد

به گزارش خبرنگاران، وحید قلیچ درباره حضورش در دورهمی پیشکسوتان دهه 60 تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من پرسپولیسی ام، زندگی ام پرسپولیس است، مگر کسی می تواند با تیم محبوبش کدورت داشته باشد. هم اکنون هم پیراهن پرسپولیس را تنم کردم که همه بدانند هنوز پرسپولیس هستم و استقلالی نیستم. استقلال هم تیم خوبی است و بازیکنان بزرگی داشت. من حرفم را می زنم و حرف راست می زنم، دروغ نمی گویم، چون آدم فریبکار و ریاکاری نیستم. بین و من ناصر محمدخانی و سایر بازیکنان قدیمی پرسپولیس مسئله ای وجود نداشت. ما همه مثل برادر هستیم، شاید گوشت هم را بخوریم، اما استخوان هم را دور نمی اندازیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرایط این فصل پرسپولیس رضایت بخش است، بیان نمود: به طور حتم هم اکنون پرسپولیس برترین تیم فوتبال ایران است، چون تیم یکدست و هماهنگی دارد. بیشتر بازیکنان پارسال ماندند و چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه شدند.

کارشناس فوتبال در خصوص شرایط بد کنونی تیم فوتبال استقلال قبل از آغاز فصل نو لیگ برتر، تاکید نمود: استقلال بازیکنان خوبش را از دست داد و بازیکن جایگزین و نو نیز نگرفتند. تیمی که بخواهد بدون بازیکنان تاپ در لیگ برتر شرکت کند مطمئناً کار سختی مقابل سایر تیم ها خواهد داشت. تعیین نیست چرا نمی گذارند استقلال قوی گردد، چون اگر این تیم قدرتمند باشد باعث خواهد شد تا پرسپولیس هم همواره قوی بماند. استقلال و پرسپولیس آبروی فوتبال ایران هستند.

پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه قانون سقف بودجه رعایت نمی گردد، توضیح داد: به طور حتم سپاهان و تراکتور هیچ کدام سقف قرارداد را رعایت نکردند. قانون را در ظاهر رعایت می نمایند و همه موارد طبق قانون است، ولی در باطن پول های هنگفتی رد و بدل می گردد. اما با این حال مردم فریب نمی خورند و مسئولان فوتبال هم باشگاه متخلف را محروم نمی نمایند، چون منافع برخی ها به این تخلفات گره خورده است. استقلال و پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش و جوانان است و قانون برای این دو تیم است.

قلیچ درباره اینکه تیم فوتبال پرسپولیس پیروز به جذب دروازه بان دوم مطمئن نشده، اعلام کرد: بیرانوند چند سال است که درون دروازه پرسپولیس تنهاست و هیچ گلری تهدیدش نمی کند. اگر خدای ناکرده مصدوم گردد، دروازه بان دوم نخواهیم داشت تا جای او را بگیرد. اما خدا کند بیرانوند آسیب نبیند تا پرسپولیس به مشکل برنخورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1402 بروزرسانی: 6 مرداد 1402 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1621

به "هنوز پرسپولیسی هستم و استقلالی نشده ام ، معین نیست چرا نمی گذارند استقلال قوی گردد ، خدا کند بیرانوند مصدوم نگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز پرسپولیسی هستم و استقلالی نشده ام ، معین نیست چرا نمی گذارند استقلال قوی گردد ، خدا کند بیرانوند مصدوم نگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید