وزیر ورزش: نگرش کی روش قابل احترام است؛ با کمال میل از او حمایت می کنیم

به گزارش تور سریلانکا، وزیر ورزش و جوانان گفت: کارلوس کی روش ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارد. آنها او را دوست دارند و اگر نظر فدراسیون ادامه کار با کی روش باشد، ما هم با کمال میل حمایت می کنیم.

وزیر ورزش: نگرش کی روش قابل احترام است؛ با کمال میل از او حمایت می کنیم

به گزارش ایرنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان از مسابقات جام جهانی 2022 گفت: در چند ماه آینده جام ملت های آسیا برگزار خواهد شد و باید منسجم و متحد برای این جام آماده شویم. جام ملت های آسیا خیلی زود فرا خواهد رسید و تیم ملی خیلی زود باید دور هم جمع گردد و تمریناتش را دنبال کند.

وی اضافه کرد: همه دوست داشتیم تیم ملی در جام جهانی صعود کند و بازیکنان کوشش خود را برای تحقق این امر انجام دادند. من در هر سه بازی کنار تیم حضور داشتم و کوشش کردم کنار تیم باشم. قطر، میزبان جام جهانی حذف شد، خیلی تیم های دیگر نیز نتوانستند راهی مرحله بعدی شوند.

وزیر ورزش و جوانان اعلام نمود: کیفیت فنی بازیکنان در بازی با ولز بالا بود و همه خرسند شدند. در بازی با آمریکا و در نیمه دوم بازیکنان کوشش کردند اما نتیجه طور دیگری رقم خورد. فارغ از هر نتیجه ای، بازیکنان برترین های ما هستند و امیدوارم که قدردان حضورشان باشیم. چیزی که در جام جهانی مشهود بود پیشرفت بسیار زیاد فوتبال بود.

سجادی توضیح داد: فوتبال پیشرفت نموده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او تعیین است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.

وی تاکید نمود: خبر خداحافظی کی روش از تیم ملی را نشنیده ام. ابتدا از فدراسیون حمایت می کنیم و اگر نظر ما را هم برای ادامه کار با کی روش بخواهند حمایت می کنیم. او ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارد و آنها هم او را دوست دارند. اما ادامه همکاری با کی روش، موضوعی فنی است و ابتدا باید فدراسیون فوتبال تصمیم گیری کند.

منبع: فرارو
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1518

به "وزیر ورزش: نگرش کی روش قابل احترام است؛ با کمال میل از او حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش: نگرش کی روش قابل احترام است؛ با کمال میل از او حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید