پای رئیس جمهور به ماجرای بازیکن جنجالی باز شد

به گزارش تور سریلانکا، دیدیه دشان پس از پیروزی مقابل مراکش در اتاق مطبوعات هنگامی که از او پرسیدند آیا کریم فرصتی برای بازگشت یا حضور در سکوها یا بازی در صورت بهبودی را دارد؟ او به سادگی و سردی پاسخ داد: سوال بعدی.

پای رئیس جمهور به ماجرای بازیکن جنجالی باز شد

یکی از خبرگزاری های فرانسه ادعا می نماید که این ایده از خود امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه است، که در روز نیمه نهایی حضور داشت و حضور خود را در فینال مقابل آرژانتین در استادیوم Lusail اظهار داشت.

ایده مکرون نه تنها آوردن بنزما، بلکه گروهی از بازیکنان مصدوم است که در قطر بوده اند یا به علت مصدومیت همراهی تیم را از دست داده اند، مانند پل پوگبا یا انگولو کانته.

آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه، کسی است که این موضوع را در RTL تایید کرد و گفت می دانم که مکرون مشتاق انجام این کار است و سخت کوشش می نماید.

قضیه این است که بنزما خیلی شبیه بقیه نیست. او صبح روز گذشته در مادرید، یک بازی محبت آمیز مقابل لگانس انجام داد و آسیبی ندید.

همانطور که مارکا این هفته گزارش داد، مهاجمی که در 19 نوامبر مصدوم شد، زمانی که سرمربی فکر می کرد که به خاطر زمان اندک بازنمی شود، به وسیله دشان خط خورد.

با این حال، بهبودی بنزما نشان داد که ضرب الاجل های مشخص شده به وسیله فدراسیون فوتبال فرانسه با مقدار مصدومیت او همخوانی نداشت.

حضور بنزما در قطر اگرچه بعید است اما غیر ممکن نیست و بستگی به قدرت متقاعدسازی رئیس جمهور فرانسه دارد. اگر او توانست کیلیان امباپه را برای ماندن در پاری سن ژرمن متقاعد کند، پس چرا امروز نتواند؟

به زعم بسیاری، اینکه چه بنزما به قطر بیاید یا نه، مهاجم رئال مادرید روی کاغذ قهرمان دنیا خواهد شد زیرا کسی جایگزین او نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1524

به "پای رئیس جمهور به ماجرای بازیکن جنجالی باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای رئیس جمهور به ماجرای بازیکن جنجالی باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید