چطور با پول کم مثل شاهزاده ها سفر کنیم؟

به گزارش تور سریلانکا، سفر با پول کم

اگر تصمیم دارید تا یک سفر اقتصادی و صرفه جویانه به یکی از شهرها و یا کشورهای دنیا داشته باشید، این به آن معنا نیست که باید شب ها در هاستل بخوابید و یا اینکه همه مدت فقط غذاهای خیابانی بخورید. در واقع داشتن یک سفر لوکس بدون اینکه حساب بانکی تان خالی شود، چندان هم کار شاقی نیست فقط باید چند ترفند و راه ساده را بدانید تا بتوانید آن ها در سفر به کار بگیرید. برای دانستن این نکات خبرنگاران را همراهی کنید:

چطور با پول کم مثل شاهزاده ها سفر کنیم؟

در پی خانه های اجاره ای باشید

اجاره کردن این نوع خانه ها از طریق سایت هایی مثل Airbnb و Homeaway این امکان را برای شما بوجود می آورد تا بتوانید انواع مختلف خانه ها را با توجه به بودجه تان انتخاب کنید. اگر بتوانید یکی از این خانه ها را برای سفر اجاره کنید، می توانید هر آنچه که می خواهید را با هزینه کم داشته باشید، حتی ممکن است بتوانید یک خانه استخردار را با همه امکانات داشته باشید.

با دوستانتان سفر کنید

در حالیکه تنها سفر کردن مزایای خودش را دارد، اما بدی بزرگی که دارد این است که مجبورید همه هزینه ها را خودتان به تنهایی متقبل شوید. اما اگر با دوستانتان سفر کنید و یا همراهی داشته باشید به این معناست که کسی وجود دارد که می توانید هزینه هایتان را با او قسمت کنید! از هزینه اجاره خانه تا هزینه های رفت و آمد، خورد و خوراک و…

بدانید که کی و چگونه پروازتان را رزرو می کنید

همینکه عزم سفر کنید باید به فکر رزرو پروازتان بیفتید. هر چه تاریخ سفرتان را زودتر بدانید، زودتر می توانید برای رزرو یک پرواز خوب و ارزان اقدام کنید. علاوه بر این، اینکه در چه روزی از هفته هم می خواهید بلیط هواپیما را خریداری کنید، اهمیت زیادی در قیمت آن دارد. معمولا اواسط هفته، بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما است و آخر هفته ها به دلیل اینکه زمان تعطیلات است، پروازها گرانترند.

هتل های بوتیک را انتخاب کنید

اگر از طرفداران سفر با پول کم هستید و از طرفی هم می خواهید در یک اقامتگاه راحت، بزرگ و شیک با هزینه کم اقامت کنید، باید به سراغ هتل های بوتیک بروید. در این نوع هتل ها می توانید به معنای واقعی راحت تر به سرویس های مختلف دسترسی داشته باشید و از طرفی تسهیلات بیشتری هم در اختیارتان قرار می گیرد.

50-50 باشید!

50- 50 یعنی چه؟ 50- 50 به آن معناست که اگر دوست دارید تا از سفرتان نهایت لذت را ببرید، در یک سفر، 2 سفر کنید! یعنی باید کمی زیرک باشید و نصف صفرتان را صرفه جویی کنید، غذاهای معمولی بخورید، در اقامتگاه های معمولی بمانید و در پی فعالیت های رایگان در مقصدتان باشید و نصف دیگر زمان سفرتان را مثل شاهزاده ها باشید.

تصمیم بگیرید که چه چیزی برایتان اهمیت دارد و چه چیزی نه!

وقتی تصمیم می گیرید تا اقتصادی سفر کنید، باید در مورد اینکه چه کاری برایتان بیشتر اهمیت دارد تصمیم بگیرید تا بتوانید روی همان فعالیت بیشتر ریخت و پاش کنید. برای مثال اگر خیلی برایتان اهمیت ندارد که در چه رستورانی غذا بخورید و از چه وسیله ای برای رفت و آمد استفاده کنید، می توانید در این مورد صرفه جویی کنید و هزینه آن را برای کاری که دوست دارید کنار بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1350

به "چطور با پول کم مثل شاهزاده ها سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور با پول کم مثل شاهزاده ها سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید