2 انتصاب در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر

به گزارش تور سریلانکا، محسن بابایی ربیعی به عنوان مدیر دبیرخانه و دستیار دبیر و مهدی دوایی به عنوان مدیر هنری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

2 انتصاب در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، حسین مسافرآستانه طی 2 حکم جداگانه محسن بابایی ربیعی را به عنوان مدیر دبیرخانه و دستیار دبیر و مهدی دوایی را به عنوان مدیر هنری سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی کرد.

متن حکم دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر خطاب به محسن بابایی ربیعی چنین است:

نظر به تجربیات ارزشمند و شایستگی جنابعالی در برگزاری جشنواره های متعدد فرهنگی و هنری؛ شما را به عنوان مدیر دبیرخانه و دستیار دبیر سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر منصوب می نمایم. امیدوارم با آگاهی، خلاقیت و توفیقات الهی در انجام امور محوله پیروز باشید.

محسن بابایی ربیعی دارای مدرک کارشناسی ارشد نمایش از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. داوری در جشنواره های منطقه ای و سراسری، معاونت آموزش و پژوهش انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، دبیری کمیته علمی دومین و چهارمین همایش پژوهشی تئاتر مقاومت، سردبیری دو ماهنامه نقش صحنه و سایت جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مشاور هنری موسسه رسانه های تصویری، مدیر هنری 2 دوره جشنواره بین المللی فیلم یاس، مدیر برنامه ریزی سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر و ... بخشی از فعالیت های اوست.

متن حکم حسین مسافرآستانه خطاب به مهدی دوایی چنین است:

نظر به تجربیات ارزشمند و شایستگی جنابعالی؛ شما را به عنوان مدیر هنری سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر منصوب می نمایم. امیدوارم با آگاهی، خلاقیت و توفیقات الهی در انجام امور محوله پیروز باشید.

مهدی دوایی مدیر هنری، فیلمساز و طراح گرافیک، دارای مدرک کارشناسی طراحی گرافیک از دانشکده هنر و معماری و کارشناسی ارشد تهیه کنندگی و کارگردانی از دانشکده صداوسیما است. دوایی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1378 آغاز کرد و در این 2 دهه به عنوان مدیر هنری، مشاور، طراح و فیلمساز با سازمان ها و مجموعه های مختلفی تجربه همکاری و تا به امروز طراحی پوستر بیش از یک صد نمایش را بر عهده داشته است. عضویت در هیات داوری رویداد ها و جشنواره های گوناگون داخلی و خارجی بخش دیگری از کارنامه کاری اوست.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 651

به "2 انتصاب در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 انتصاب در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید