آماده سازی همیاران سلامت از طرف دانشجویان جهادگر دانشکده پرستاری ملایر

به گزارش تور سریلانکا، مسئول کمیته فرهنگی گروه پیشگیری جهادی شهید سیاهکالی دانشکده پرستاری ملایر گفت: جهادگران گروه شهید سیاهکالی دانشکده پرستاری ملایر برای آماده سازی بهداشتی نوجوانان، طرح همیاران سلامت را اجرا می نماید.

آماده سازی همیاران سلامت از طرف دانشجویان جهادگر دانشکده پرستاری ملایر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

سمیه رهام، مسئول کمیته فرهنگی گروه پیشگیری جهادی شهید سیاهکالی دانشکده پرستاری ملایر در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: آماده سازی نوجوانان در عرصه بهداشت یکی از بهترین روش ها برای ایجاد یک تحول سازنده در نظام سلامت است. به همین جهت، قصد داریم در طرحی به نام همیاران سلامت نوجوانان مناطق محروم شهرستان ملایر را آموزش دهیم.

رهام ادامه داد: این طرح در یک دوره سه ماه از آبان ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد مناطق محروم برگزار خواهد شد که در آن سعی می گردد که نوجوانان بتوانند به عنوان همیار سلامت گروه شهید سیاهکالی در خانواده، مدرسه و جامعه، ما را کمک نمایند.

این فعال دانشجویی اضافه نمود: برنامه ما در کمیته فرهنگی، ترویج فرهنگ سلامتی و سلامت فرهنگی است و مخاطبین ما بچه ها، نوجوانان و جوانان هستند. تمام کوشش خودمان را برای آماده سازی آن ها در حوزه سلامت انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 591

به "آماده سازی همیاران سلامت از طرف دانشجویان جهادگر دانشکده پرستاری ملایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی همیاران سلامت از طرف دانشجویان جهادگر دانشکده پرستاری ملایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید