آموزش مجازی پیغام نور جایگزین کلاس های حضوری شد

به گزارش تور سریلانکا، معاون آموزشی دانشگاه پیغام نور با بیان اینکه سهم آموزش الکترونیک این دانشگاه افزایش یافته است، گفت: کلاس های حضوری این دانشگاه در سراسر کشور تا خاتمه سال جاری لغو است و آموزش مجازی در دستور کار استانها قراردارد.

آموزش مجازی پیغام نور جایگزین کلاس های حضوری شد

مرتضی محسنی معاون آموزشی دانشگاه پیغام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به اینکه آموزش مجازی پیغام نور جایگزین کلاس های حضوری شد، گفت: بر اساس اعلام وزیر بهداشت و با توجه به رسالت های اجتماعی دانشگاه و نیز نظام آموزشی مبتنی بر آموزش های ترکیبی آن، همگام با تمهیدات نظام آموزش عالی کشور برای حفظ سلامتی دانشجویان و کارکنان و همچنین جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از کرونا، آموزش های حضوری دانشگاه پیغام نور نیز در سراسر کشور تا سرانجام سال لغو و با توجه به شیوه آموزش ترکیبی دانشگاه، پوشش حداکثری آموزش مجازی کلاس های آموزشی در دستور کار استانهاست.

بخش های اداری مراکز و واحدهای پیغام نور فعال هستند

وی در مورد فعالیت بخش های اداری دانشگاه اضافه نمود: با توجه به تاکیدات صریح کمیته ملی مبارزه با کرونا بالطبع تمامی همکاران علمی و اداری طبق روال سابق، در مراکز و واحدها حضور خواهند داشت البته طبق مصوبات قبلی هیات رئیسه دانشگاه، هرگونه تعطیلی احتمالی بخش اداری صرفا تابع اطلاعیه های صادره از سوی استانداری های تابعه خواهد بود.

کلاس های برطرف اشکال به صورت مجازی برگزار می گردد

محسنی درباره بخشنامه صادره به مراکز و واحدهای استانی دانشگاه پیغام نور اضافه نمود: در این بخشنامه علاوه بر لزوم لغو کلاس های حضوری (از جمله دکتری)، عملی و کارگاهی و موکول شدن آنها ترجیحا به سال آینده، با تلاش معاونت پژوهشی ظرفیت جدیدی برای برگزاری مجازی کلاس ها در اختیار استانها قرار گرفته است تا به تشخیص خود و طبق اولویت، بخشی از کلاس های برطرف اشکال که پیش از این به صورت حضوری برگزار می شد را به صورت مجازی برگزارکنند.

تقویم آموزشی امکان تغییر دارد

وی با اشاره به امکان اصلاح تقویم آموزشی نیز اضافه نمود: در حال رصد شرایط هستیم و در صورت لزوم تقویم آموزشی نیز تغییر خواهد نمود.

نمرات میان ترم به حضور دانشجویان احتیاج ندارد

معاون آموزشی دانشگاه پیغام نور ادامه داد: با توجه به شرایط جدید، نحوه آموزش و برگزاری کلاس های آموزشی به استانها ابلاغ شده است به طوری که از منوط کردن نمرات میان ترم به حضور دانشجویان خودداری گردد و از سایر روش های سنجش پیشرفت تحصیلی استفاده گردد.

آخرین شرایط برگزاری کلاس های الکترونیک در هفته آینده به وسیله پرتال دانشگاه

معاون آموزشی دانشگاه پیغام نو خاطر نشان کرد: با توجه به گستردگی مراکز دانشگاه پیغام نور، آخرین شرایط برگزاری کلاس های الکترونیک در هفته آینده به وسیله پرتال دانشگاه پیغام نور به نشانی pnu.ac.ir سامانه هوشمند تعاملی دانشگاه پیغام نور (پیغام من)، که به وسیله نشانی apps.pnu.ac.ir قابل دریافت است، پرتالهای استانی و در فضای مجازی به نشانی @upnanews اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 161

به "آموزش مجازی پیغام نور جایگزین کلاس های حضوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش مجازی پیغام نور جایگزین کلاس های حضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید