ادعای مدافع استقلال درباره نقش آذری جهرمی در اتفاقات باشگاه

به گزارش تور سریلانکا، خبرنگاران: داستان کُری خوانی های محمد جواد آذری جهرمی برای استقلالی ها، داستان شناخته شده ای است. وزیر ارتباطات یکی از طرفداران پروپاقرص پرسپولیس است و هر زمان که فرصتی دست دهد برای طرفداران استقلال کری می خواند.

ادعای مدافع استقلال درباره نقش آذری جهرمی در اتفاقات باشگاه

به گزارش خبرنگاران، این کری خوانی ها، اما مسئولان، مربیان و بازیکنان استقلال را ناراحت نموده است؛ به عقیده آن ها چنین حمایتی از تیم رقیب باعث تاثیرگذاری منفی روی باشگاه استقلال می گردد. صحبت های فرهاد مجیدی پیش تر در این مورد بیانگر این بود که چنین حرف هایی مثلا روی کار داوران مسابقه اثرگذار است.

البته که استقلالی ها اعتقاد دارند وزیر یک کشور باید وزیر همه مردم باشد، نه اینکه فقط از یک تیم حمایت کند. این صحبت ها درحالی مطرح می گردد که آذری جهرمی هم بار ها نسبت به آن واکنش نشان داده و اینکه طرفدار تیم خاصی باشد را امری طبیعی توصیف نموده و آن را با وزاری سایر کشور ها مقایسه نموده است.

با این حال، اما به نظر می رسد صحبت های آذری جهرمی استقلالی ها را راضی ننموده و آن ها هربار تجمعی صورت می گیرد علیه وزیر ارتباطات هم شعار می دهند. به گزارش خبرنگاران، به همین دلیل، به تازگی اتفاق دیگری اتفاق افتاده که باز هم پای آذری جهرمی به میان آمده است. برای روشن شدن ابعاد این موضوع تازه ابتدا باید به صحبت های چند روز قبل فرهاد مجیدی برگشت که گفت اسپانسر باشگاه مخالف حضور او است و گفته یا جای فرهاد مجیدی در این باشگاه است یا جای اسپانسر.

اسپانسر استقلال یکی از شرکت های اینترنتی است که طبیعتا باید با مجموعه وزارت ارتباطات همکاری کند. همین مورد حالا باعث شده استقلالی ها ادعای تازه تری نمایند. به گزارش خبرنگاران، عارف غلامی مدافع تازه مصدوم شده استقلال با اشاره به همین مورد، درباره اثر منفی حرف های محمد جواد آذری جهرمی ادعا می نماید اسپانسر به علت صحبت استقلالی ها علیه وزیر ارتباطات، اختلافش با باشگاه را زیاد نموده است. غلامی می گوید: ما تا نیم فصل از حامی اقتصادی استقلال راضی بودیم. حامی اقتصادی حتی از تعهدات خود هم جلوتر بود، اما به علت مصاحبه های که علیه آذری جهرمی وزیر ارتباطات شد و حامی اقتصادی استقلال هم زیر مجموعه وزارت ارتباطات محسوب می گردد این شرکت دیگر به تعهدات خود عمل نکرد. گفته می گردد حامی اقتصادی استقلال زمانی که تیم ما به یاری اقتصادی احتیاج داشت به تیم رقیب یاری کرد. شخصی که به اسم وزیر انتخاب می گردد وزیر همه مردم است. رئیس جمهور هم می تواند طرفدار یک تیم خاص باشد، اما درست نیست در قامت یک وزیر و مسئول فشار روی تیمی آورده گردد. نباید یک تیم پر طرفدار را تخریب کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1098

به "ادعای مدافع استقلال درباره نقش آذری جهرمی در اتفاقات باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای مدافع استقلال درباره نقش آذری جهرمی در اتفاقات باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید