بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از بخش های مختلف فرودگاه امام خمینی

به گزارش تور سریلانکا، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در بازدید از بخش های مختلف فرودگاه امام خمینی، ضمن بررسی اجرای شیوه نامه های بهداشتی در این فرودگاه، در جریان عملیات توسعه ای این فرودگاه قرار گرفت.

بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از بخش های مختلف فرودگاه امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه در این بازدید همچنین از سایت گروه بهداشت مرزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مستقر در این فرودگاه و فرایند نظارت بر ورود مسافران پرواز های خارجی به کشور پس از کنترل شرایط و تست PCR آن ها بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از اعمال نظارت جدی بر وضع سلامت مسافران خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا ورود مسافران از کشور های پر ریسک از مرز های هوایی به داخل کشور ممنوع است و مسافران ورودی سایر کشور ها نیز باید تست منفی کرونا به زبان انگلیسی با مهلت اعتبار 72 ساعته داشته باشند؛ در غیر این صورت واحد بهداشت مرزی وزارت بهداشت از مسافران فاقد تست منفی تست کرونا به عمل خواهد آورد.

وی افزود: هزینه راپید تست کرونا برای اتباع ایرانی 230 هزار تومان و برای اتباع خارجی 40 دلار یا 35 یورو است که هنگام انجام تست به واحد های بهداشت مرزی پرداخت می گردد و وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری یا فرودگاه ها نقشی در دریافت این وجه ندارند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری همچنین در این بازدید از بخش های مختلف فرودگاه از جمله ایرساید، لند ساید، اپرون و تاکسی وی فرودگاه نیز بازدید کرد و در جریان اقدامات عمرانی این فرودگاه در ماه های اخیر قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 909

به "بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از بخش های مختلف فرودگاه امام خمینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از بخش های مختلف فرودگاه امام خمینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید