توجه ویژه به بحث آموزش زوجین

به گزارش تور سریلانکا، خبرنگاران/لرستان فرماندار مرکز لرستان با اشاره به رشد میزان طلاق در چند سال اخیر، بر خرم آباد بر توجه ویژه به بحث آموزش زوجین تأکید کرد.

توجه ویژه به بحث آموزش زوجین

جعفر طولابی در گفت وگو با خبرنگاران با تأکید بر اینکه دشمن ضمن هدف قرار دادن جوانان در حوزه های مختلف کوشش های زیادی در این راستا داشته، اضافه نمود: وظیفه داریم که توجه ویژه به امور جوانان برای آسیب شناسی و دفع این توطئه ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: دستگاه های فرهنگی ازجمله آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه ها و سایر ارگان ها و نهادهای حمایتی در حوزه مسائل فرهنگی باید اقدامات لازم را با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تهدیدات فرهنگی اجتماعی انجام و گزارش آن را ارائه نمایند.

طولابی با تأکید بر توسعه امکانات ویژه جوانان در همه بخش ها، اضافه نمود: شرایط به گونه ای است که باید از هیچ کوششی برای جوانان دریغ نکنیم و تهدیدها به فرصت تبدیل گردد.

فرماندار مرکز لرستان با اشاره به مسائل جوانان برای ازدواج، تأکید کرد: با توجه به شرایط، تسهیلات ازدواج می تواند کارگشا باشد و انتظار می رود بانک های عامل در این راستا همکاری خوبی داشته باشند.

وی در ادامه گفت: میزان طلاق در سال های اخیر نسبت به گذشته های نه چندان دور رشد داشته و همین نشان می دهد که باید توجه ویژه ای به بحث آموزش زوجین گردد.

طولابی بیان نمود: نقش خانواده در همه زمینه ها به ویژه بحث ازدواج و طلاق و آینده فرزندان خیلی مهم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 842

به "توجه ویژه به بحث آموزش زوجین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه ویژه به بحث آموزش زوجین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید