شرح: سیگارهای الکترونیکی چه چیزی هستند؟

به گزارش تور سریلانکا، سیگارهای الکترونیکی دستگاههای الکترونیکی دارای باتری برقی هستند. آنان به شکل جایگزینی برای محصولات توتون مانند سیگارها توسعه یافتند. در واقع، از آنجا که سیگارهای الکترونیکی فاقد توتون هستند (و هیچ

شرح: سیگارهای الکترونیکی چه چیزی هستند؟

مترجم: حسین گودرزی

منبع:راسخون

سیگارهای الکترونیکی دستگاههای الکترونیکی دارای باتری برقی هستند. آنان به شکل جایگزینی برای محصولات توتون مانند سیگارها توسعه یافتند. در واقع، از آنجا که سیگارهای الکترونیکی فاقد توتون هستند (و هیچ دودی را منتشر نمی نمایند)، شرکتهایی که آنان را فراوری می نمایند، مطرح نموده اند: محصولات آنان ایمن تر از سیگارها هستند. در واقع، آنان به شکل روشی جهت یاری به مصرف نمایندگان برای ترک توتون توسعه یافتند. مقامات بهداشتی اشاره دارند: اما در عین ایمنی احتمالی بیشتر از استنشاق دود توتون، بخارهای سیگارهای الکترونیکی بی ضرر هستند.

سیگارهای الکترونیکی نیکوتین (ماده مخدر اعتیادآور و احتمالا خطرناک) منتشر می نمایند. بنابراین، مصرف نمایندگان به میزان ای وابسته به سیگارهای الکترونیکی می شوند که مصرف نمایندگان سیگارهای معمولی معتاد به توتون می شوند.

نور کمی در نوک سیگارهای الکترونیکی روشن می گردد زمانی که فرد آن را پک می زند. این امر به معنای تشابه سوختن سیگار معمولی است. سیگارهای الکترونیکی احتمالا مشابه سیگارهای سنتی برای چشم هستند. اما به جای سوختن توتون، باتری کوچک در داخل دستگاه را به کار می اندازد که محلول مایع را جهت ایجاد قطرات ریز گرم می نماید. این قطرات ریز مانند ابری نامرئی ایجاد می شوند. این قطرات ریز چیزی هستند که مصرف نماینده آنان را استنشاق می نماید.

شرکتهای فراوری نماینده سیگار الکترونیکی این ذرات ریز را بخار می نامند. در نتیجه، افراد بسیاری از پک زدن سیگارهای الکترونیکی به اسم مصرف سیگار الکترونیکی یاد می نمایند. محلول به کار رفته جهت ایجاد آن بخار دارای ترکیباتی است. این ترکیبات شامل طعمهایی می شوند که گاهی مشابه میوه ها، شیرینی، نعناع یا شکلات هستند.

در سال 2012، مراکز کنترل و پیشگیری بیماری برآورد کردند که 78ر1 میلیون دانش آموز حداقل سیگارهای الکترونیکی را امتحان کردند. اکنون، هیچ گونه مقرراتی در امریکا پیرامون تبلیغات و فروش سیگارهای الکترونیکی وجود ندارد.

منبع: راسخون
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1186

به "شرح: سیگارهای الکترونیکی چه چیزی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح: سیگارهای الکترونیکی چه چیزی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید