جزئیات پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه امام خمینی (ره) اعلام شد خبرنگاران

به گزارش تور سریلانکا، جزئیات پذیرش بدون آزمون دانشجوی دوره دکتری سال تحصیلی 4101 -1400دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در اطلاعیه ای اعلام شد.

جزئیات پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه امام خمینی (ره) اعلام شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجوی دوره دکتری سال تحصیلی 4101 -1400دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در اطلاعیه ای اعلام شد.

به منظور حمایت و راهنمایی استعداد های درخشان، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی ارشد، برای نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 در رشته های زیر در دوره دکتری دانشجو می پذیرد.

دانشجویان نیمسال چهارم یا دانش آموختگانی که تاریخ فراغت از تحصیل آن ها پس از اول فروردین 98 باشند، با می توانند به عنوان داوطلب بدون آزمون تلقی شده و پرونده آن ها مورد آنالیز قرار گیرد.

شرایط پذیرش دانشجوی دوره دکتری به این توضیح است:

بر این اساس حداقل معدل 15 در کارشناسی برای دانش آموختگان دانشگاه های دولتی و حداقل معدل 16 در کارشناسی برای دانش آموختگان سایر دانشگاه ها (پیغام نور، آزاد، غیرانتفاعی و …).

داشتن حداقل یک مقاله معتبر پذیرفته شده یا چاپ شده مرتبط با سرانجام نامه در زمان ثبت نام فراخوان، گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، برگزیدگی در جشنواره های علمی معتبر بین المللی خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا، از دیگر شرایط پذیرش است.

متقاضیان گواهی پذیرش یا چاپ مقاله مستخرج از سرانجام نامه (ISI یا علمی پژوهشی مورد تایید وزارت علوم یا بهداشت) همراه صفحه اول مقاله، گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، گواهی برگزیدگی جشنواره های علمی معتبر بین المللی خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا که مجموعه آن ها می بایست در یک فایل pdf ارسال نمایند.

متقاضیان تا 25 فروردین سال 1400 فرصت دارند به وسیله لینک متقاضی آزمون در سامانه گلستان اقدام نمایند.

واریز مبلغ هفتصد هزارریال به حساب درآمد های اختصاصی معاونت آموزشی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برای آنالیز مدارک که پرداخت آن در فرایند ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام می شود.

گفتنی است که ارائه درخواست و دعوت به مصاحبه به منزله پذیرش قطعی نیست و پذیرش قطعی داوطلبان منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

اسامی پذیرفته شدگان نهایی در نیمه دوم شهریورماه امسال اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 922

به "جزئیات پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه امام خمینی (ره) اعلام شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه امام خمینی (ره) اعلام شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید