حریری برای خروج لبنان از بن بست دست به دامان روسیه خواهد شد

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، منابع روسی از درخواست سعد حریری نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه لبنان از روسیه در جریان سفرش به مسکو خبر دادند.

حریری برای خروج لبنان از بن بست دست به دامان روسیه خواهد شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گزارش داد: سعد حریری نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه لبنان میخواهد که از روسیه درخواست کند که از وزنه سیاسی خود برای یاری به خروج لبنان از بن بست سیاسی استفاده کند.

جورج شعبان نماینده حریری به اسپوتنیک اظهار داشت: حریری در جریان سفر خود به مسکو بحران برق در لبنان را مورد رایزنی قرار خواهد داد تا روسیه در این زمینه به لبنان یاری کند. لبنان در بحران سیاسی به سر می برد و به یاری های مالی و سیاسی احتیاج دارد و حریری به مسکو می رود زیرا می داند که روسیه با همه گروههای سیاسی و نیز طرف های منطقه ای و بین المللی تأثیرگذار بر اوضاع لبنان، روابط خوبی دارد.

وی اضافه نمود: لبنان به یاری های مالی در همه بخشها احتیاج دارد. کرونا در لبنان شیوع پیدا نموده است و ما احتیاج به واکسن برای بیشتر ساکنان داریم و واکسن روسی از بهترین واکسن هاست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 935

به "حریری برای خروج لبنان از بن بست دست به دامان روسیه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریری برای خروج لبنان از بن بست دست به دامان روسیه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید