تور ایتالیا ارزان: حضور سیزدهمین ماه سال در جشنواره جهانی فیلم ایتالیا

به گزارش تور سریلانکا، خبرنگاران/ایلام کارگردان فیلمسیزدهمین ماه سال از حضور این فیلم در جشنواره جهانی فیلم ایتالیا اطلاع داد.

تور ایتالیا ارزان: حضور سیزدهمین ماه سال در جشنواره جهانی فیلم ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

وحید اسلامی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: فیلمسیزدهمین ماه سال بعد از موفقیت در جشنواره های اسپانیا ،انگلستان و هند جهت خود را این بار در بخش اصلی جشنواره فیلم CINENAGIA Movie Awards ایتالیا دنبال می نماید.

وی گفت: جشنواره فیلم

CINEMAGIA Movie Awardsایتالیا یک جشنواره بین المللی مستقل است و هدف آن نشان دادن استعدادهای واقعی دنیای سینما و برجسته سازی و حمایت لازم از آنها برای تبدیل شدن به مشاهیر آینده است.

وی گفت: این جشنواره از 30 اوت2021 تا27 دسامبر 2021 در کشور ایتالیا برگزار می گردد و تماشاگران می توانند آثار انتخاب شده در مسابقه را بصورت رسمی بر روی پلتفرم CINEMAGIA ONLINE مشاهده و ارزیابی نمایند.

این کارگردان و فیلم ساز ایلامی توضیح داد: هیئت داوران این جشنواره به ریاست پروفسور Ugo Di Tullio ،پروفسور سازمان و قانونگذاری تفریح فیلم و تئاتر در دانشگاه پیزا ،رئیس سرمایه گذاری فیلم ایتالیا ،مدیر عامل TG Music & Movie ومدیر عامل سابق کمیسیون فیلم Toscana و حیدرون شلیف فیلمنامه نویس ایتالیایی و ویتوریو سودانو طراح برجسته و نامزد 2 اسکار تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1183

به "تور ایتالیا ارزان: حضور سیزدهمین ماه سال در جشنواره جهانی فیلم ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: حضور سیزدهمین ماه سال در جشنواره جهانی فیلم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید