خبرنگاران وزیر المپیک ژاپن: لغو یا تعویق المپیک بسیار بعید است

به گزارش تور سریلانکا، تهران- خبرنگاران- همزمان با افزایش برآورد ها مبنی بر لغو المپیک 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا، وزیر المپیک توکیو گفت که لغو یا تعویق این رویداد بسیار بعید است.

خبرنگاران وزیر المپیک ژاپن: لغو یا تعویق المپیک بسیار بعید است

سیکو هاشیموتو در حضور کمیته مجلس ژاپن گفت: از نقطه نظر ورزشکاران که نقش آفرینان اصلی توکیو 2020 هستند و با توجه به اینکه آنان در حال آماده سازی و مهیا کردن خود برای حضور در این تورنمنت چهار سالانه هستند، تعویق یا لغو بازی ها بسیار بعید است.

وی اذعان داشت که تصمیم نهایی برعهده کمیته بین المللی المپیک است.

هاشیموتو ادامه داد: اینکه دولت ژاپن اطلاعات دقیقی را به منظور تصمیم گیری مناسب کمیته بین المللی المپیک فراهم کند، بسیار حائز اهمیت است.

شیوع سریع ویروس کرونا که در ژاپن بیش از 560 نفر را مبتلا و 12 تن را به کام مرگ کشانده است، آماده سازی ها را برای برگزاری المپیک 2020 در هاله ای از ابهام قرار داده است.

اظهارات هاشیموتو پس از آن مطرح شده است که وال استریت ژورنال به نقل از یکی از اعضای هیات اجرایی سازمان دهندگان توکیو 2020 نوشت که در صورت برگزار نشدن این تورنمنت در تابستان امسال، تعویق یک یا دو ساله این رویداد واقع بینانه ترین گزینه است.

هاشیموتو در واکنش به این گزارش، گفت که سازمان دهندگان المپیک توکیو به وی اعلام نموده اند که آماده سازی برای برگزاری تورنمنت طبق برنامه قبلی در حال اجرا است.

در بیانیه ای که پس از اظهارات این مقام منتشر شده، آمده است: او گفته که سهوا در پاسخ به یک پرسش فرضی، نظر شخصی خود را بیان نموده است.

توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک نیز به تازگی از برگزاری طبق برنامه توکیو 2020 خبر داده بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 192

به "خبرنگاران وزیر المپیک ژاپن: لغو یا تعویق المپیک بسیار بعید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر المپیک ژاپن: لغو یا تعویق المپیک بسیار بعید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید