خطیبی: تراکتور حریف سرسختی برای النصر عربستان خواهد بود، انصرافی از لیگ قهرمانان آسیا در کار نبوده است

به گزارش تور سریلانکا، مربی تیم فوتبال تراکتور درباره بازی تیمش برابر النصر عربستان توضیحاتی را اظهار داشت.

خطیبی: تراکتور حریف سرسختی برای النصر عربستان خواهد بود، انصرافی از لیگ قهرمانان آسیا در کار نبوده است

به گزارش خبرنگار، حسین خطیبی، مربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر النصر عربستان اظهار کرد: قبل از هر چیز از عوامل برگزاری مسابقات تشکر می کنم. همان طور که مطلع هستید تیم تراکتور با احترام به همه تیم ها، پرطرفدارترین تیم آسیا است. هواداران پرشور ما بهترین هواداران هستند و جای آن ها خالی است. دلمان برایشان تنگ شده است. ان شاءالله شرایط فراهم شود و در کنار هواداران پرشورمان باشیم.

او ادامه داد: تیم تراکتور با این هوادارانش قابل احترام است و ان شاءالله شرایط تغییر کند و هواداران فوتبال بتوانند بازی های تیم های خود را ببینند.

خطیبی گفت: در مورد بازی با النصر عربستان باید بگویم که شرایطمان بهتر است و تمرینات خوبی در چند وقت اخیر انجام داده ایم. به طور کامل با روش بازی حریف خود آشنایی داریم. النصر عربستان تیم خوبی است و بازیکنان گران قیمتی دارد، اما ما هم بازیکنان جوانی داریم که حرف های زیادی برای گفتن دارند. با اضافه شدن مجدد فیروز کریمی در راس کادر فنی از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری داریم و از لحاظ فنی هم آنالیز خوبی از حریف خود داریم. بازیکنان را برای این بازی آماده کرده ایم و ان شاءالله بازی خوبی خواهیم دید. با انگیزه و غیرتی که بازیکنان ما دارند به طور حتم شاهد بازی خوبی از طرف تیم ما خواهید بود.

او افزود: تیم النصر عربستان هم در گروه فولاد حضور داشت و بازی های این تیم را دیدیم و آنالیز کردیم. بازیکنان را برای این بازی آماده کرده ایم و ان شاءالله فردا بازی خوبی انجام بدهیم. فیروز کریمی، سرمربی تیم ما سابقه قهرمانی در آسیا را با تیم پاس دارد و به طور حتم از تجربیات این مربی استفاده می کنیم که بتوانیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

خطیبی گفت: ما فردا یک بازی تماشاگر پسند و لذت بخش ارائه می کنیم و به طور حتم در بازی فردا حریف سرسختی برای النصر خواهیم بود. ما دوست داشتیم هوادارانمان هم در این بازی حضور داشتند، اما متاسفانه شرایط به صورتی است که آن ها در کنارمان نیستند. به طور حتم قلب و دل هوادارانمان فردا با ما خواهد بود و ان شاءالله بتوانیم با ارائه بازی خوب همراه با نتیجه خوب از زمین مسابقه خارج شویم.

خطیبی درباره مسائل مالی تراکتور و تصمیم عجیب مدیریت برای کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا گفت: 8 بازیکن نسبت به بازی های قبلی از تیم رفتند. به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستیم از بازیکنان تازه استفاده کنیم و مجبور به استفاده از بازیکنان جوان شدیم. انصرافی در کار نبوده است و فقط به دلیل شرایط تیممان درخواست کرده بودیم بازی به تعویق بیفتد. این درخواست با موافقت همراه نشد. مطمئن هستیم که جوانان ما در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت. تعدادی از بازیکنانمان مصدوم بودند و چند نفر هم به دلیل ابتلا به کرونا نتوانستند به تیم کمک کنند. ما مجبور شدیم 16 بازیکن را به این مسابقه بیاوریم و ان شاءالله با این بازیکنان بتوانیم فردا با کمک همه نتیجه خوبی بگیریم.

او درباره برنامه تراکتور برای مقابله با بازیکنان خطرناک تیم حریف به ویژه در خط حمله گفت: النصر تیم قابل احترامی است و بازیکنان خیلی بزرگی دارد. این تیم هزینه های زیادی کرده و یکی از تیم های خوب مسابقات است. ما تمرینات خوبی در این 2، 3 هفته ای که فرصت بود انجام دادیم. تمریناتمان منظم بود و چند فیلم تیم النصر را گروه آنالیز ما تهیه کرده بودند. بازی آخرشان در عربستان را دیدیم و به بازیکنان هم نشان دادیم. نقاط ضعف و قوت این تیم را به بازیکنان یادآوری کردیم. برای هر 2 تیم بازی سختی است. ما بازیکنان خوبی داریم که می توانند به ما کمک کنند. اخباری یکی از بهترین دروازه بانان آسیا است و به تیم ملی هم دعوت شده بود. چند بازیکن باتجربه دیگر هم داریم که به ما کمک کنند. روی مسائل روحی و روانی هم کار کردیم تا ان شاءالله فردا سربلند از زمین خارج شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1144

به "خطیبی: تراکتور حریف سرسختی برای النصر عربستان خواهد بود، انصرافی از لیگ قهرمانان آسیا در کار نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: تراکتور حریف سرسختی برای النصر عربستان خواهد بود، انصرافی از لیگ قهرمانان آسیا در کار نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید