تور دبی: رویدادهای مهم فستیوال غذای دبی در سال 2018

به گزارش تور سریلانکا، فستیوال غذا یکی از سرگرم کننده ترین و پرطرفدارترین فستیوال ها در جهان است. تفریح، غذا و طعم های متفاوت را در 17 روز تکان دهنده در دبی تجربه کنید.

تور دبی: رویدادهای مهم فستیوال غذای دبی در سال 2018

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

فستیوال غذا در دبی، جشنی است که در آن همه مواد مربوط به خوراکی و آشپزی یافت می گردد. این جشنواره در سال 2018 از تاریخ 22 فوریه تا 10 مارس برگزار می گردد.از پیدا کردن رستوران مورد علاقه شما گرفته، تا لذت بردن از یک وعده ناهار به یاد ماندنی مواردی هستند که می توانید در این رویداد هیجان انگیز تجربه کنید. هر ساله در کنار این فستیوال رویدادهای برجسته دیگری نیز برگزار می گردد که بهتر است آن ها را از دست ندهید. فستیوال غذا منحصر به غذا نیست و شما می توانید از موسیقی زنده و تفریح های موجود در آن نیز لذت ببرید.

هفته رستوران دبی

یکی از وقایع مهم جشنواره دبی، هفته رستوران های دبی است که در سال 2018 از تاریخ 22 فوریه تا 3 مارچ برگزار می گردد. دوستداران غذای شهر می توانند از منوی مجموعه های سه گانه که به صورت انحصاری برای این رویداد تدارک دیده شده اند، در برترین رستوران های دبی لذت ببرند. فقط برای AED199، مشتریان قادر خواهند بود از طیف وسیعی از غذاهای بین المللی لذت ببرند. اگر علاقه مند هستید، سعی کنید برای این جشنواره سریع تر ثبت نام کنید، تا غذاهای لذیذ با قیمت های بی نظیر را از دست ندهید.

غذاخوری ساحلی

مزه های خوشمزه را در کنار ساحل تجربه کنید! از تمامی غذاها لذت ببرید. غذاخوری ساحلی Etisalat برای پنجمین بار است که به فستیوال غذای دبی می آید. محل برگزاری نمایشگاه (Etisalat Beach Canteen) در ساحل جمیرا است که در طول جشنواره تبدیل به یک مکان آشپزی می گردد و نمایشی از برترین غذاهای دبی را ارائه می دهد؛ از غذاهای خانگی گرفته تا غذاهای رستورانی و کافه ها در این ساحل قابل دسترس هستند.

بازدیدنمایندگان این رویداد هرساله می توانند، نمونه های کاملی از غذاهای سراسر دنیا، از غذاهای خیابانی گرفته تا وعده های اماراتی را تست نمایند. این جشنواره فقط محدود به غذا نیست؛ شما می توانید در کنار آن از تفریح های مختلف مانند کلاس های تناسب اندام، موسیقی، فعالیت های محبت آمیز و خانوادگی لذت ببرید. از این رویداد غافل نشوید، چراکه هزاران غذای شهر را به ساحل می آورد تا هر چیزی که مربوط به غذا است را جشن بگیرند. Etisalat Beach Canteen در تمام مدت جشنواره غذای دبی پابرجا است و تا 10 مارس برگزار می گردد.

Hidden Gems

در جشنواره غذای دبی آرای شما راجع به برترین رستوران ها را جمع آوری می نمایند و هیچ کس راجع به آن آگاه نمی گردد، سپس آن را منتشر می نمایند. دوستداران مواد غذایی دبی در جستجوی گوهرهای گران بها هستند و شهر را جستجو می نمایند تا مکان های کمتر شناخته شده را بیابند که غذاهای خوشمزه با قیمت مناسب ارائه می دهند.

طعم دبی

Taste of Dubai در نسخه 11 خود ارمغان های خوشمزه ای را به این فستیوال می آورد. بسیاری از دوستداران غذای شهر به مدت سه روز در آمفی تئاتر شهر دبی جمع می شوند تا از غذاهای خوشمزه بسیاری از رستوران های دبی لذت ببرند. بازدیدنمایندگان بعلاوه می توانند از سرآشپزهای معروف دنیا که به صورت زنده آشپزی می نمایند، آموزش ببینند و شانس این را دارند که به روی صحنه بروند و در کنار آن ها آشپزی نمایند. شما در آنجا به غیر از غذا، می توانید از اجرای موسیقی زنده به وسیله هنرمندان محلی و بین المللی لذت ببرید. این رویداد 8 تا 10 مارچ برگزار می گردد.

آشپزخانه Fatafeat

در کنار جشنواره دبی که در 2ام و 3ام مارچ برگزار می گردد، این رویداد آشپزی به صورت رایگان برای تفریح خانواده ها برگزار می گردد. این رویداد به وسیله Fatafeat TV، کانال غذای عرب، سازمان دهی می گردد و برای چهارمین بار است که به فستیوال غذای دبی می آید. در این رویداد فعالیت های تعاملی از جمله نمایش آشپزی، کلاس های سرآشپزان برتر، رقابت ها، مسابقات و موارد دیگر برگزار می گردد. سعی کنید آن را از دست ندهید.

منبع: کجارو / visitdubai.com
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1309

به "تور دبی: رویدادهای مهم فستیوال غذای دبی در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: رویدادهای مهم فستیوال غذای دبی در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید