طرح کمیسیون اروپا برای حمایت بیشتر از شرکت های اروپایی در برابر تحریم های آمریکا

به گزارش تور سریلانکا، کمیسیون اروپایی پیش نویس طرحی را ارائه داده که حمایت بهتر شرکت های اروپایی در برابر تحریم های کشورهای ثالث از جمله آمریکا را مد نظر دارد.

طرح کمیسیون اروپا برای حمایت بیشتر از شرکت های اروپایی در برابر تحریم های آمریکا

با ما سفر کنید و با تور تابستان 1400 اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ویرتشافتز ووخه آلمان، اتحادیه اروپا می خواهد شرکت های اروپایی را در برابر تحریم های کشورهای ثالث از جمله آمریکا بهتر حمایت کند. برای این منظور گسترش یک قانون اتحادیه اروپا در این رابطه باید مورد آنالیز قرار گیرد.

کمیسسیون اروپا می خواهد یک روز قبل از ادای سوگند جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا یک برنامه عملی را برای این منظور ارائه دهد.

این خبر را روزنامه آلمانی زوددویچه سایتونگ با استناد به یک طرح پیش نویس کمیسیون اروپایی در این باره ارائه داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

طرح ارائه شده از طرف کمیسیون اروپایی این هدف را دنبال می نماید که یورو را تقویب نموده و آسیب پذیری اروپا در برابر تحریم ها را کاهش دهد.

بر اساس پیش نویس این طرح کمیسیون اروپایی نهادهای اروپایی درباره تحریم های دولت آمریکا علیه ایران و عواقب منفی آن برای شرکت های اروپایی گله مند هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در پیش نویس این طرح آمده است که اقدامات یک جانبه کشورهای ثالث تجارت های قانونی و سرمایه گذاری شرکت های اروپایی با سایر کشورها را دچار اختلال نموده است.

کمیسیون اروپایی می خواهد از جمله گسترش قانون مسدود کننده برای تحریم ها را مورد ارزیابی قرار دهد. این قانون اتحادیه اروپا شرکت های اروپایی را در برابر عواقب تحریم های کشورهای ثالث از جمله آمریکا که اروپا با آن همراه نیست حمایت می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 776

به "طرح کمیسیون اروپا برای حمایت بیشتر از شرکت های اروپایی در برابر تحریم های آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح کمیسیون اروپا برای حمایت بیشتر از شرکت های اروپایی در برابر تحریم های آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید