طرز تهیه پیاز سوخاری ترد و خوشمزه به روش آسان

به گزارش تور سریلانکا، اگر هوادار انواع غذاهای سوخاری هستید پس حتما پیاز سوخاری هم یکی از سوخاری های محبوب شماست. پیاز سوخاری همان قدر که به سادگی تهیه می گردد، همان قدر هم خوشمزه و لذیذ است. این سوخاری را می توانید در کنار انواع غذاها مثل ساندویچ و پیتزا یا آن را برای وعده ای سبک تر، به تنهایی و با سس دلخواه اتان میل کنید. در این آموزش از مطالب آموزش آشپزی تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم طرز تهیه پیاز سوخاری را به روشی سریع و آسان به شما آموزش دهیم تا بتوانید آن را در خانه و با کیفیت و طعم بهتری تهیه کنید. همراه ما باشید.

طرز تهیه پیاز سوخاری ترد و خوشمزه به روش آسان

پیاز سوخاری

پیاز سوخاری یکی از محبوب ترین انواع پیش غذا در جهان است. این سوخاری مجذوب کننده، خیلی سریع و آسان آماده می گردد و بسیار ترد و خوشمزه است. اگر هوادار غذاهای سوخاری هستید از این سوخاری مجذوب کننده غافل نشوید.

مواد لازم

  • پیاز: 2 عدد
  • پودر سوخاری: 100 گرم
  • ماءالشعیر کلاسیک: نصف لیوان
  • آرد سفید: یک پیمانه
  • نمک، فلفل، آویشن، پودر سیر و بکینگ پودر: به مقدار لازم

طرز تهیه پیاز سوخاری

1.

برای آماده کردن این پیاز سوخاری خوشمزه، ابتدا پیازهای بزرگ را به قطر یک سانتی متر برش می زنیم و حلقه ها را از هم جدا می کنیم.

2.

در این مرحله باید مواد خمیری را آماده کنیم. برای آماده کردن مواد خمیری، ابتدا آرد سفید، پودر سیر، آویشن، بکینگ پودر و نمک و فلفل را با هم مخلوط می کنیم.

3.

بعد از اینکه مواد خشک را با هم مخلوط کردیم، ماءالشعیر کلاسیک را کم کم اضافه می کنیم تا به یک بافت غلیظ برسد.

4.

برای سوخاری کردن پیازها، ابتدا پیازهای حلقه شده را درون آرد سفید قرار می دهیم تا کاملا با آرد پوشیده گردد. سپس به آرامی تکان می دهیم تا آرد اضافه داخل ظرف بریزد.

5.

بعد از اینکه پیازها آغشته به آرد شد، آن را درون مایع خمیری قرار می دهیم تا کاملا با مواد خمیری پوشیده گردد.

6.

بعد از اینکه پیازها را از مواد خمیری خارج کردیم، درون پودر سوخاری قرار می دهیم تا کملا به پودر سوخاری آغشته گردد. بعد از اتمام کار پیازها را به مدت نیم ساعت درون یخچال قرار می دهیم.

7.

در این مرحله، بعد از اینکه پیازها را از یخچال خارج کردیم درون روغن داغ به مدت 10 دقیقه سرخ می کنیم تا کاملا برشته گردد. بعد از اینکه پیازها سرخ شد، آن را روی دستمال کاغذی قرار می دهیم تا روغن اضافه آن خارج گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1189

به "طرز تهیه پیاز سوخاری ترد و خوشمزه به روش آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه پیاز سوخاری ترد و خوشمزه به روش آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید