مدیران بخش های مختلف نخستین جشنواره ایثار معرفی شدند

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران ؛ فرهاد مختاری مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر جشنواره بین المللی ایثار، در احکامی غلامرضا منتظمی پژوهشگر، فعال سیاسی و فرهنگی و بنیانگذار کنفرانس بین المللی افق نو را به سمت مدیر بخش بین الملل، علی کفراش فیلمساز، مدیر و فعال هنری و سینمایی را به سمت مدیر بخش فیلم، مهدی فرودگاهی فیلمنامه نویس، تهیه کننده و عضو هیات داوری و انتخاب جشنواره های هنری و سینمایی را به عنوان مدیر بخش فیلمنامه و مصطفی محمودی مدرس دانشگاه، مدیر و برنامه ریز روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای در حوزه سینما و تئاتر را به سمت مدیر بخش ارتباطات و اطلاع رسانی جشنواره منصوب کرد.

مدیران بخش های مختلف نخستین جشنواره ایثار معرفی شدند

پیش از این ناصر باکیده، مدیر فرهنگی هنری و فیلمساز به عنوان دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار منصوب شده بود.

بر اساس این گزارش و طبق اعلام دبیرخانه جشنواره اسامی آثار منتخب جشنواره در بخش فیلمنامه، روز دهم اردیبهشت و اسامی آثار منتخب جشنواره در بخش فیلم، روز پانزدهم اردیبهشت 1402 اعلام می گردد.

نخستین جشنواره بین المللی ایثار (فیلم و فیلمنامه) و پنجمین دوره ملی این رخداد هنری از بیست ونهم اردیبهشت تا سوم خرداد 1402 با دبیری فرهاد مختاری برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1575

به "مدیران بخش های مختلف نخستین جشنواره ایثار معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران بخش های مختلف نخستین جشنواره ایثار معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید