مرکل همچنان از قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا حمایت می نماید

به گزارش تور سریلانکا، صدر اعظم آلمان با وجود اینکه بسیاری کشورهای اروپایی از جمله اتریش، فرانسه و بلژیک از قرارداد تجارت آزاد با آمریکا رویگردان شده و با آن مخالفت نموده اند همچنان هم سو با آمریکا از ادامه مذاکرات در این باره حمایت می نماید.

مرکل همچنان از قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا حمایت می نماید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان همچنان بر توافق تجارت آزاد اروپا با آمریکا موسوم به تی تی آی پی تاکید دارد.

مرکل در این باره گفت: من خواهان این هستم که ما منتظر خاتمه مذاکرات باشیم و بعد از آن یک ارزیابی در این باره داشته باشیم.

صدر اعظم آلمان به بیکاری بالا در بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا اشاره نموده و گفت: از این رو ما باید از همه اقداماتی که می تواند صندلی های شغلی ایجاد کند حمایت کنیم که قرارداد تجارت آزاد با آمریکا هم از این اقدامات محسوب می گردد.

مرکل همچنین توضیح داد که وی در نشست جی بیست در چین همچنین به رئیس جمهور آمریکا اطمینان داده است که همچنان به این قراداد تجارت آزاد پایبند است.

صدر اعظم آلمان در حالی از تی تی آی پی حمایت نموده است که اخیرا نمایندگان بلند پایه فرانسه ، اتریش و بلژیک از قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا رویگردان شده و مذاکرات در این باره را شکست خورده ارزیابی نموده اند.

مرکل با این اظهار نظر خود همچنین از موضع زیگمار گابریل، وزیر اقتصاد و معاون خود فاصله گرفته است. گابریل اخیرا مذاکرات درباره قراداد تجارت آزاد با آمریکا را شکست خورده ارزیابی نموده واشنگتن را مسئول به وجود آمدن چنین شرایطی دانسته است.

با وجود انتقادهای فراوان به ادامه فرایند مذاکرات قرارداد تجارت آزاد بین اروپا و آمریکا موسوم به تی تی آی پی، کمیسیون اتحادیه اروپا نیز همچنان بر ادامه این مذاکرات تاکید دارد. یان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپایی در این باره اظهار داشته است که این قرارداد تجاری برای ما از بالاترین اهمیت برخوردار است.

آمریکا نیز در مواضعی هماهنگ با مرکل از این قرارداد تجارت آزاد حمایت نموده و خواهان ادامه مذاکرات در این باره است.

جان امرسون، سفیر آمریکا در آلمان دستیابی به توافق در این باره را تا خاتمه سال 2016 ممکن دانسته و این مسئله را همچنان از اهداف ایالات متحده دانسته است.

آمریکا و اروپا حدود سه سال است که درباره قرارداد تجارت آزاد مذاکره می نمایند. منتقدان این قرارداد تجارت آزاد نگران تضعیف حقوق مصرف نمایندگان و استانداردهای اروپایی در سایه این توافق هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 109

به "مرکل همچنان از قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل همچنان از قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید