معرفی راه یافتگان به مرحله نهایی نخستین جشنواره داستان صوتی کیش

به گزارش تور سریلانکا، دبیر هنری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش با عنوانواگویه های جنوب از برگزیده شدن 8 داستان برای راه یابی به مرحله نهایی اطلاع داد.

معرفی راه یافتگان به مرحله نهایی نخستین جشنواره داستان صوتی کیش

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امین جوکاردبیر هنری جشنواره داستان صوتی واگویه های جنوب در این خصوص گفت: در ابتدای رویداد،56 داستان با مجموع زمانیِ بیش از 500 دقیقه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از آنالیز، 24داستان به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در نهایت از بین آنها 8 اثر برای رقابت در مرحله نهایی نخستین دوره این رویداد انتخاب شدند.

جوکار که عضو هیات داوران این جشنواره است اضافه کرد: پس از شنیدن داستان ها با همراهی منصور ضابطیان و رضا فیاضی، داستان های سمیلو فراوری شاهین بهرام نژاد از بوشهر، خنکای آخر اسفند ساخته ایمان مصطفایی از آبادان، عشق در ایام کرونا اثر محمد قاسم پور از تهران، یزله ب ح فراوری محمد بازدار از کنگان، غاف ها اثرفراوریی رضا افسانژاد از تنگستان، بشرا ساخته حدیث یزدان دوست از آبادان، دنگ فراوری مهدی دلال از خرمشهر و نیم رخ حاصل کوشش مارال علیمرادی از کیش برای مرحله نهایی انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه نویسندگان و راویانی از شهرهای بندرعباس، آبادان، دزفول، تهران، بندرلنگه، شاهین شهر، اندیمشک، کنگان، خرمشهر، جزیره کیش، مسجدسلیمان، تنگستان، ماهشهر، بوشهر، برازجان و اهواز داستان های صوتی فراوریی خود را برای داوری ارسال کردند گفت: مردم خوزستان بیشتر ازدیگر شهر های کشور از این جشنواره استقبال کردند.

دبیر هنری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش اضافه کرد: پیش از این مقرر شده بود که برندگان جشنواره واگویه های جنوب تا انتها آذر معرفی شوند اما با توجه به ماندگاری اپیدمی ویروس کرونا و اولویت سلامت مردم ، برگزیدگان در روزهای انتهای دی سال جاری از یکی از شبکه های رسانه ملی معرفی می شوند.

وی گفت: سه برنده نهایی این جشنواره تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت می نمایند.

بنابراعلام جوکار، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان ومنصور ضابطیان و رضا فیاضی اعضای شورای سیاست گذاری نخستین جشنواره داستان صوتی کیش هستند.

لازم به ذکر است بابک عامل نیز به عنوان دبیر اجرایی نخستین جشنواره داستان صوتی کیش با عنوانواگویه های جنوب فعالیت می نماید و رضا اردلان ریاست این رویداد فرهنگی- هنری را بر عهده دارد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 743

به "معرفی راه یافتگان به مرحله نهایی نخستین جشنواره داستان صوتی کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی راه یافتگان به مرحله نهایی نخستین جشنواره داستان صوتی کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید