هتل کلوپاترا سان لایت؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های ترکیه، عکس

به گزارش تور سریلانکا، هتل کلوپاترا سان لایت یکی از هتل های 3 ستاره در شهر آلانیای ترکیه است که در نزدیکی ساحل کلوپاترا و در خیابان علی دیزداراوغلو قرار گرفته است.

هتل کلوپاترا سان لایت؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های ترکیه، عکس

هتل کلوپاترا سان لایت آلانیا با ساحل مشهور کلوپاترا حدودا 5 دقیقه فاصله دارد، بعلاوه به جاذبه های دیدنی دیگر مانند غار داملاتاش، لوناپارک آلانیا، مرکز فرهنگی آلانیا، موزه باستان شناسی آلانیا هم بسیار اندک است، به طوری که در عرض چند دقیقه پیاده روی به این جاهای دیدنی دسترسی خواهید داشت.

هتل کلوپاترا سان لایت آلانیا تا فرودگاه قاضی پاشا آلانیا هم حدود یک ساعت و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا هم حدود 2 ساعت فاصله دارد و برای دسترسی به فرودگاه ها شاتل فرودگاهی دایر شده است.

انتخاب این هتل برایتان اقامتی همراه با آسایش به ارمغان می آورد، زیرا هم داخل هتل لحظات خاطره انگیزی را تجربه خواهید کرد و هم به علت موقعیت مکانی عالی به جای جای شهر دسترسی خواهید داشت که همین امر سبب محبوبیت در میان گردشگران شده است، در هنگام رزرو بلیط هواپیما اقدام به رزرو هتل Kleopatra Sunlight Alanya می کنند.

اقامت در این هتل برای آن دسته از مسافرانی مناسب است که در پی محلی ارزان و در عین حال با امکانات خوب هستند.

امکانات عمومی هتل کلوپاترا سان لایت آلانیا

از امکانات محبوب این هتل می توان به استخر روباز فصلی، بار و رستوران اشاره نمود. بعلاوه به علت موقعیت مکانی عالی این هتل دسترسی آسانی به ایستگاه اتوبوس و مترو خواهید داشت که از این طریق به تمامی نقاط شهر خواهید رسید. بخش پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته فعالیت دارد و به طور شبانه روزی برای استقبال از گردشگران آماده هستند.

خدمات تبدیل ارز هم در هتل کلوپاترا سان لایت برای مهمانان ارائه می شود. اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان هم برای مهمانان مهیا شده است. مورد جالب توجه در رابطه با هتل Kleopatra Sunlight Alanya اینست که حامی حیوانات هستند و براساس قوانین رایج اجازه بردن حیوانات خانگی مانند سگ و گربه را به همراه خود دارید، البته باید بابت این کار هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو هم در این هتل با هزینه جداگانه انجام می پذیرند. خدمات تور و بلیط و گشت های روزانه در لابی این هتل دایر است. توجه داشته باشید که برای افراد سیگاری محل های مشخصی تعبیه شده، زیرا در داخل اتاق ها استعمال دخانیات ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل

هتل کلوپاترا سان لایت آلانیا به علت موقعیت مکانی خود در نزدیکی ساحل دارای ساحل اختصاصی است و بعلاوه دارای امکاناتی مانند باغ، استخر روباز، دارت و میز بیلیارد است. یک زمین بازی و یک استخر مخصوص بچه ها هم جزو امکانات تفریحی برای بچه ها محسوب می شوند. از جمله تفریحات ورزشی در هتل Kleopatra Sunlight Alanya بازی پینگ پنگ و کرایه دوچرخه و ماشین برای گشت و گذار در اطراف شهر است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

هتل کلوپاترا سان لایت آلانیا دارای 64 اتاق است و انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق استاندارد دوتخته دوبل یا توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته. همه اتاق ها دارای فضای نشیمن بوده و امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال و مینی بار دارند. بعلاوه اتاق های هتل کلوپاترا سان لایت آلانیا دارای حمام اختصاصی است و در داخل حمام ها هم امکاناتی مثل دوش، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی، حوله و دمپایی وجود دارند. هزینه اقامت برای بچه ها تا 6 سال رایگان بوده ولی برای بالای 7 سال هزینه به طور کامل دریافت می شود.

رستوران هتل

وعده صبحانه به صورت سلف سرویس و رایگان برای همه مهمانان در زمان اقامتشان در هتل Kleopatra Sunlight Alanya ارائه می شود. در رستوران هتل هم می توانید انواع غذاهای بین المللی و ترکی محلی را در هر وعده غذایی سفارش داده و نوش جان کنید، مطمئن باشید از طعم غذاهای بی نظیر این رستوران سیر نخواهید شد. بعلاوه گفتنی است در هتل کلوپاترا سان لایت در ساعات مشخصی از روز هم روم سرویس انجام می گیرد.

فاصله هتل کلوپاترا سان لایت آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا لوناپارک آلانیا: 1.2 کیلومتر

فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: 2 کیلومتر

فاصله تا غار داملاتاش: 2.2 کیلومتر

فاصله تا موزه آتاتورک آلانیا: 2.6 کیلومتر

فاصله تا برج سرخ: 3.8 کیلومتر

فاصله تا قلعه آلانیا: 3.9 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1108

به "هتل کلوپاترا سان لایت؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های ترکیه، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کلوپاترا سان لایت؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های ترکیه، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید