هزینه سفر به گرجستان چقدر است؟

به گزارش تور سریلانکا، گرجستان جزو کشورهایی است که هزینه سفر به آن برای ایرانیان، چندان زیاد نیست و افرادی که توانایی اقتصادی متوسطی دارند، به راحتی می توانند با تور گرجستان به این کشور سفر نمایند. معقول بودن هزینه سفر به گرجستان باعث شده است که دو شهر بزرگ و مهم این کشور یعنی تفلیس و باتومی به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری خارجی برای ایرانیان تبدیل گردد. اگر قصد سفر به این کشور را دارید و نمی دانید هزینه سفر به آن چقدر است، این مطلب می تواند راهنمای خوبی باشد. در ادامه هزینه سفر به گرجستان را از ابعاد مختلف آنالیز می کنیم.

هزینه سفر به گرجستان چقدر است؟

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

هزینه هتل و مرکز اقامت

هزینه اقامت در هاستل های این کشور (حتی تفلیس که پایتخت آن است) بسیار ارزان بوده و بین 5 تا 20 دلار است. هزینه هتل هم در سفر متوسط و مالی بین 25 تا 40 دلار و در سفر لوکس بالاتر از 80 دلار است.

به طور متوسط هزینه اقامت یک هتل سه ستاره در گرجستان 58 دلار، هتل چهار ستاره 104 دلار و هتل پنج ستاره 288 دلار است.

هتل های تفلیسدر تفلیس، پایتخت این کشور قیمت هتل های 2 ستاره از 3 دلار تا 91 دلار، هتل های 3 ستاره از 19 تا 247 دلار، هتل های چهار ستاره از 43 تا 158 دلار و قیمت هتل های پنج ستاره هم از 139 دلار تا 276 دلار متغیر است.

برای آشنایی بیشتر با هتل های تفلیس می توانید آن ها را در کجارو ببینید و اطلاعاتی از قبیل قیمت، آدرس و... مربوط به آن را بدست آورید.

هتل های باتومی

باتومی یکی دیگر از شهرهای محبوب این کشور برای گردشگران است. قیمت هتل های 2 ستاره این شهر از 25 تا 179، قیمت هتل های سه ستاره از 18 تا 149، هتل های چهار ستاره از 55 تا 179 دلار و هتل های 5 ستاره از 98 تا 184 دلار متغیر است.

هزینه غذا و رستوران

رستوران های تفلیسقیمت غذاهای ساده و ارزان قیمت در این شهر از 3 دلار آغاز می گردد. قیمت یک وعده غذا در رستوران های میان رده این شهر از 6 تا 15 دلار متغیر است. همچنین در یک رستوران نه چندان گران قیمت، یک وعده غذا با قیمت 5 دلار هم عرضه می گردد و قیمت یک وعده غذا برای دو نفر همراه با دسر و پیش غذا، 20 دلار است.

قیمت یک وعده غذای فست فود ترکیبی در رستوران های مک دونالد یا رستوران های مشابه 4 دلار است. خاجاپوری یکی از غذاهای محلی محبوب گرجستان بوده که در واقع نان پر شده با پنیر است. قیمت این غذای محبوب از 0.42 تا 0.83 دلار متغیر است.

خاجاپوری

جالب است بدانید که در گرجستان رستوران هایی پیدا می شوند که غذای ایرانی هم سرو می نمایند؛ به عنوان مثال قیمت یک پرس چلوجوجه یا چلوکباب از 7 تا 11 دلار متفاوت است.

هزینه حمل و نقل عمومی

قیمت بلیط یک طرفه مترو در شهر تفلیس 0.20 دلار است. کرایه تاکسی از 1 دلار آغاز می گردد و به ازای هر کیلومتر 0.20 دلار و برای هر ساعت در اختیار، 2 دلار است. نرخ کرایه مصوب تاکسی از فرودگاه تفلیس تا مرکز شهر 10 دلار است.

دیدنی های تفلیس؛ با معماری ترکیبی از اروپایی آسیایی

متوسط هزینه استفاده از تفریحات و بازدید از دیدنی های تفلیس 66 دلار است. قیمت مناسب ترین جاذبه تفلیس 9 دلار (تور پیاده روی و تله کابین تفلیس) و گران ترین تفریح تفلیس (که در واقع تور پیاده روی در قسمت قدیمی شهر است) 220 دلار است. محبوب ترین تفریحات تفلیس شامل تور یک روزه بازدید از تفلیس و قسمت قدیمی آن با قیمت 40 دلار و شهربازی متاتسمیندا با قیمت 23 دلار می گردد.

منبع: گردشبان
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 152

به "هزینه سفر به گرجستان چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به گرجستان چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید