پاشینیان: اگر حضور ترکیه نبود درگیری نظامی در قره باغ شروع نمی شد

به گزارش تور سریلانکا، نخست وزیر ارمنستان اعلام آمادگی ترکیه برای مشارکت در جنگ اخیر در منطقه ناگورنو-قره باغ را عامل اصلی بروز درگیری نظامی در این منطقه دانست.

پاشینیان: اگر حضور ترکیه نبود درگیری نظامی در قره باغ شروع نمی شد

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دوشنبه شب در جمع دیپلمات های خارجی در ایروان، اقدامات ترکیه را عامل اصلی بروز درگیری میان کشورش و جمهوری آذربایجان در منطقه ناگورنو-قره باغ مطرح نمود.

نخست وزیر ارمنستان در این خصوص به دیپلمات های خارجی گفت: معین است که اگر ترکیه برای مشارکت کامل در این جنگ اعلام آمادگی نمی کرد، جنگ هرگز شروع نمی شد. اگر ترکیه در تمرینات نظامی مشترک با ارتش جمهوری آذربایجان مشارکت نداشت، این جنگ رخ نمی داد.

وی اضافه نمود: برای پی بردن به آنچه که [در قره باغ] در حال رخ دادن است، باید به سیاست های ترکیه در مدیترانه، سوریه، عراق و همچنین روابط این کشور با یونان و قبرس نیز توجه کرد. ترکیه معیناً به دنبال احیای امپراتوری عثمانی است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 550

به "پاشینیان: اگر حضور ترکیه نبود درگیری نظامی در قره باغ شروع نمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشینیان: اگر حضور ترکیه نبود درگیری نظامی در قره باغ شروع نمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید