کشف و امحاء 221 کیلوگرم انواع گوشت مرغ و ماهی غیربهداشتی در ورامین

به گزارش تور سریلانکا، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین از معدوم شدن 221 کیلوگرم انواع گوشت مرغ و ماهی غیر بهداشتی در جریان اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی پروتئینی این شهرستان اطلاع داد.

کشف و امحاء 221 کیلوگرم انواع گوشت مرغ و ماهی غیربهداشتی در ورامین

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از ورامین، حسن میرزایی در این خصوص اظهار کرد: در راستای نظارت بیشتر بر عرضه و توزیع اقلام پروتئینی در جهت ایجاد سلامت و تعادل بازار قیمت، بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت با همکاری کارشناسان شبکه دامپزشکی در قالب گشت مشترک به صورت روزانه بر واحدهای عرضه و توزیع اقلام پروتئینی شهرستان نظارت می نمایند.

وی اضافه نمود: در این بازرسیها از یک واحد صنفی توزیع اقلام پروتئینی به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیروز به کشف مقدار 221 کیلوگرم انواع گوشت مرغ و ماهی فاسد و غیر بهداشتی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین خاطر نشان کرد: متصدی واحد فوق با تشکیل پرونده ای با ارزش ریالی 22 میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی گشت و گوشت ضبط شده با تایید کارشناس دامپزشکی در محل معدوم شد.

میرزایی در سرانجام از همشهریان درخواست می کرد در مورد فعالیت واحدهای صنفی مرغ فروشی و قصابی در صورت مشاهده هر گونه تخلف شامل ، عدم رعایت مسائل بهداشتی ، گرانفروشی و … با شماره تلفن 124 ستاد خبری تماس حاصل کرده تا مراتب به اطلاع بازرسین این اداره برسد.

سرانجامی پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 801

به "کشف و امحاء 221 کیلوگرم انواع گوشت مرغ و ماهی غیربهداشتی در ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف و امحاء 221 کیلوگرم انواع گوشت مرغ و ماهی غیربهداشتی در ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید