کلاس های عملی دانشجویان دانشگاه آزاد در کدام مناطق حضوری است؟ خبرنگاران

به گزارش تور سریلانکا، با اعلام رنگبندی جدید شهر ها از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، دانشگاه آزاد اسلامی مناطق واحد هایی که کلاس های عملی خود را حضوری برگزار می نمایند، تعیین کرد.

کلاس های عملی دانشجویان دانشگاه آزاد در کدام مناطق حضوری است؟ خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به تصمیمات اتخاذ شده دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری کلاس های عملی دانشجویان در روز های شیوع بیماری کرونا تاکید بر برگزاری حضوری این دسته از کلاس هاست، چون در غیراینصورت دانشجویان نمی توانند از نزدیک با نحوه استفاده از تجهیزات و امکانات رشته خود آشنا شوند.

براین اساس کلاس های عملی دانشجویان در مناطق زرد و آبی با حفظ کامل پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد. در واقع طبق اعلام جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد دانشجویان در مناطق زرد و آبی به گروه های کوچک تقسیم شده و در سه روز متوالی به صورت جداگانه، تعداد کل جلسات واحد عملی خود را گذرانده و سپس در آزمون واحد های عملی خود شرکت می نمایند.

این راه حل البته برای کلاس های عملی دانشجویان در مناطق قرمز و نارنجی اجرایی نخواهد شد. فهرست شهرهای مناطق قرمز و نارنجی براساس آخرین اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا می توانید از اینجا دانلود و مشاهده کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 931

به "کلاس های عملی دانشجویان دانشگاه آزاد در کدام مناطق حضوری است؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های عملی دانشجویان دانشگاه آزاد در کدام مناطق حضوری است؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید