پرداخت 450 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع آسیب دیده در کاشان

به گزارش تور سریلانکا، خبرنگاران/اصفهان فرماندار کاشان گفت: بیش از 450 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای مالی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در سال گذشته پرداخت شد که مقام نخست پرداخت تسهیلات کرونایی در سطح کشور است.

پرداخت 450 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع آسیب دیده در کاشان

علی اکبر مرتضایی، امروز (دوشنبه-6 اردیبهشت) نشست کارگروه اشتغال فرمانداری، اظهار کرد: تقاضای صاحبان صنایع شهرستان کاشان دریافت تسهیلات به ارزش 600 میلیارد ریال برای واحدهای مالی آسیب دیده از کرونا بود که حدود 75 درصد از آنان تسهیلات دریافت کردند که براین اساس بیش از 450 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به این واحدها پرداخت شد که مقام نخست پرداخت تسهیلات کرونایی در سطح کشور است.

وی اضافه نمود: سال گذشته 12 جلسه کمیسیون کارگری در راستای برطرف مسائل واحدهای مالی تشکیل شد که نتایج مطلوبی در برطرف معضلات این حوزه در بر داشت، همچنین پنج جلسه کارگروه اشتغال و شش جلسه کارگروه بانک ها نیز در راستای جذب تسهیلات اشتغالزا و کرونایی برای حفظ اشتغال واحدهای آسیب دیده برگزار گردید.

به گزارش خبرنگاران، رئیس کارگروه اشتغال شهرستان کاشان توضیح داد: با وجود شیوع کرونا در راستای بقای اشتغال کارگران و حفظ فرصت های شغلی موجود کوشش های فراوانی شد و با وجود بیکاری بسیاری از نیروی کار در ایران و دنیا، کاشان یکی از شهرهایی است که دارای کمترین میزان تعدیل نیروی کار بود.

مرتضایی گفت: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در واحدهای صنعتی این منطقه به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی بیش از 92 درصد است. نیروی انسانی مهمترین رکن فرایند فراوری است و به دلیل نیروی کار سالم در منطقه کاشان شاهد وجود جاذبه های سرمایه گذاری در منطقه هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 986

به "پرداخت 450 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع آسیب دیده در کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 450 میلیارد ریال تسهیلات به صنایع آسیب دیده در کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید