ادارات سیستان و بلوچستان برای پنجمین روز تعطیل شد

به گزارش تور سریلانکا، بنابر تصمیم ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان تمامی ادارات، نهادها و بانک های این استان فردا دوشنبه چهاردهم تیرماه با هدف کاهش تردد و پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل اعلام شد.

ادارات سیستان و بلوچستان برای پنجمین روز تعطیل شد

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، براساس تصمیم ستاد ملی کرونا با هدف کاهش تردد و پیشگیری از مراجعه و ازدحام جمعیت؛ فعالیت تمامی ادارات، دستگاه های قضایی، نهادها و بانک های این استان فردا تعطیل اعلام شد.

لازم به ذکر است؛ همچنین فعالیت بیمارستان ها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت های خدمات رسان اعم از آتش نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و موارد مشابه طبق روال معمول و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

آن دسته از سازمان ها که می بایست برخی امور اداری عقب مانده و ضروری خود را انجام دهند، می توانند بدون حضور ارباب رجوع و با رعایت دستورالعمل حضور کارکنان در شرایط بیماری کرونا، نسبت به انجام وظایف اداری خود اقدام کنند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان؛ با اضافه کرده شدن یک هزار و517 مورد تازه کرونا طی 24 ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان تعداد مبتلایان این ویروس در استان به 60هزار و 377 نفر رسید.

دکتر سیدمحمد هاشمی شهری اظهارداشت: با فوت 26مورد تازه، تعداد فوتی های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک هزار و 674نفر رسید.

وی با بیان اینکه 712 بیمار حاد تنفسی و 409مبتلا به کرونا در بیمارستان های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می فرایند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1090

به "ادارات سیستان و بلوچستان برای پنجمین روز تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادارات سیستان و بلوچستان برای پنجمین روز تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید