6 عطر مردانه مجذوب کننده مناسب فصل تابستان

به گزارش تور سریلانکا، خرید عطر مردانه برای هر مردی واجب است. در واقع عطر و ادکلن به عنوان اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده یک استایل شیک به حساب می آیند. شما با اسپری کردن عطر و افشاندن آن روی بدن و لباس خود، می توانید تأثیرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشید.

6 عطر مردانه مجذوب کننده مناسب فصل تابستان

موضوعی که وجود دارد این است که رایحه های مختلف عطرها برای مجالس و رویدادهای مختلف مناسب است. البته نباید از مناسب بودن هر عطر برای فصل آن نیز غافل شوید؛ در واقع هر ادکلنی را باید در فصل خود بزنید. برای اینکه قادر باشید بهترین و مجذوب نماینده ترین عطرهای مردانه را برای تابستان خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در ادامه بهترین این عطرها را به شما معرفی خواهیم کرد.

کدام عطرهای مردانه را باید برای تابستان بخریم؟

سوالی که در همین ابتدا پیش می آید این است که کدام مدل از عطر مردانه برای تابستان مناسب است؟ در پاسخ باید گفت که مدل های بسیار زیادی از عطرها و ادکلن های مردانه فراوری شده اند که رایحه هرکدام برای یک فصل و رویداد خاص مناسب است.

برای فصل تابستان نیز باید ادکلن ها و رایحه هایی را انتخاب کنید که خنکی داشته و تنش را در مغز بیشتر نمایند. رایحه ای که انتخاب می کنید باید علاوه بر تازگی و خنکی، بوی میوه های تابستانی را نیز به شما القا کند. بعلاوه نت های گلی نیز می توانند انتخاب مناسبی برای این فصل باشند. هر چه خنکی رایحه بیشتر باشد، مجذوب نمایندهیت و سرزندگی آن نیز بالاتر خواهد رفت.

6 انتخاب مجذوب نماینده برای عطر مردانه تابستانه

اگر می خواهید به راحتی یک ادکلن مردانه انتخاب کنید، باید از میان مدل های پرفروش و برتر این کار را انجام دهید. عطر مردانه در مدل های مختلف و متفاوتی فراوری شده که هر برند، رایحه ها و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. در این بخش 6 عطر معروف و پرفروش برای تابستان را به شما معرفی خواهیم کرد.

Green Irish Tweed Creed

اولین انتخابی که برای عطر مردانه تابستانی وجود دارد، عطری است که به وسیله برند کرید فراوری می گردد. باید گفت که کرید یکی از بهترین و محبوب ترین فراورینمایندگان ادکلن در جهان بوده و عطرهای مختلفی را به صنعت مد و استایل ارائه نموده است.

گرین آیریش تویید یکی از مدل های خاص از این برند بوده و از غلظت ادوپرفیوم بهره می برد. این عطر در گروه بویایی گلی چوبی مشکی بوده و از طبعی خنک نیز برخوردار است. رایحه آن کلاسیک بوده و از گل های زنبق و لیمو در نت های خود استفاده می نماید. رایحه های برگ بنفشه، کهربا و چوب صندل سفید نیز دیگر نت های آن را تشکیل می دهند.

Mont Blanc Starwalker

اگر به دنبال این هستید که یکی از مدل های لوکس و خاص عطر مردانه را به جهت استفاده در تابستان خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که سراغ مون بلان استارواکر بروید. این ادکلن مجذوب نمایندهیتی زیادی برای مردانه و زنان داشته و از نوع ادو تویلت و خانواده رایحه های چوبی و ادویه ای است.

طبع آن فوق العاده خنک بوده و طراوت را به شما ارائه می نماید. این عطر با رایحه ترنج، نارنگی ماندارین و چوب خزیران در نت اولیه خود شروع شده و نت های میانی آن نیز از مشک، سدر و چوب صندل سفید تشکیل می شوند. در نت های پایانی آن نیز کهربا، جوز، درخت نراد و زنجبیل در اسانس پایه استفاده شده اند.

Tom Ford Neroli Portofino

برند تام فورد همواره خاص ترین مدل های عطر مردانه را فراوری می نماید. مدل نرولی پورتوفینو یکی از محصولات خاص این برند است که پیشنهاد می کنیم برای تابستان تهیه کنید. گروه بویایی آن مرکبات بوده و طبع خنکی نیز دارد.

این عطر در واقع یک ادوپرفیوم مجذوب نماینده است که از نت شروعین با رایحه های ترنج، نارنگی ماندارین، لیموترش، اسطوخودوس، رزماری و نارنج تشکیل می گردد. بعلاوه نت میانی آن بهارنارنج، یاس و شکوفه پرتقال بوده و در نت های انتهایی نیز از کهربا، گل ختی و سنبل ختایی بهره برده اند.

Salvatore Ferragamo Uomo Urban Feel

برای این که یک مدل خاص از عطر مردانه را انتخاب کنید، فراگام اربن فیل را به شما پیشنهاد می کنیم. این عطر ادو تویلتی پر انرژی بوده و از رایحه های مجذوب نمایندهی مانند ترنج، سالویا اسکلاریا، قهوه و ترکیبات اوزونیک به دست می آید. البته در نت های میانی آن نیز از سدر، زیره سبز و چوب خیس استفاده نموده اند.

Davidoff Cool Water Wave

اگر به عطرهایی که از نوع ادو تویلت هستند علاقه دارید، پیشنهاد ما خرید عطر مردانه دیویدف کولر واتر ویو است. این محصول عالی در گروه بویایی چوبی آبزی قرار گرفته و رایحه آن خنک و انرژی بخش خواهد بود. زمانی که اولین اسپری این عطر را روی خود می افشانید، روایح آب دریا، گریپ فروت و سیچوان را احساس خواهید کرد. ترکیب چوب درخت قان و سرو کوهی نت میانی و نعناع هندی و چوب صندل سفید نیز نوت های پایانی آن را تشکیل می دهند. این ادکلن در سال 207 معرفی گردید و از آن سال محبوبیت بالایی در بازار دارد.

Parfums de Marly Percival

به عنوان آخرین مدل از عطر مردانه مناسب تابستان، باید ادکلن پارفومز د مارلی پرسیوال را به شما پیشنهاد کنیم. این عطر معتدل و تابستانی یک محصول خاص در خانواده بویایی مرکبات است. روایح ترنج، نارنگی ماندارین، اسطوخودوس و شمعدانی در این عطر به کار رفته اند.

برای نت های میانی آن نیز از رایحه بنفشه، یاس، گشنیز، دارچین و متیل دی هیدرو جاسمونات بهره برده اند. این موضوع باعث شده تا خاص ترین بوها را به یاری این ادکلن داشته باشید. جالب است بدانید که برند مارلی این عطر را با یاری عطرساز هنرمند، حمید مراتی کاشانی فراوری نموده است.

خرید بهترین عطرهای مردانه تابستانی

برای این که بتوانید به راحتی هر مدل از عطر مردانه را خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم که به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا سر بزنید. این مرکز فروشگاهی آنلاین، مدل های بسیار زیادی از ادکلن های مردانه را موجود نموده که بسته به سلیقه خود هرکدام را که بخواهید می توانید سفارش دهید.

جمع بندی

خرید یک عطر مناسب در فصل تابستان، مهم ترین کاری است که مردان باید انجام دهند. عطر مردانه مدل های گوناگونی دارد که هرکدام از آن ها دارای رایحه و نت های متفاوتی هستند. شما باید برای فصل تابستان ادکلنی را خریداری کنید که بیشترین طراوت و سرزندگی را به شما می دهد.

برندهای بزرگی در جهان فعالیت می نمایند که محصولاتی مناسب در این دسته بندی به شما ارائه می دهند. بهترین مدل هایی که می توانید برای این فصل تهیه کنید را در مطلب بالا باهم آنالیز کردیم. برای خرید بهترین عطرها و ادکلن های تابستانی مردانه و زنانه می توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا رفته و با اطمینان خاطر از اصل بودن این محصولات آن ها را تهیه کنید.

منبع: هفت گنج
انتشار: 6 تیر 1403 بروزرسانی: 6 تیر 1403 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1660

به "6 عطر مردانه مجذوب کننده مناسب فصل تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 عطر مردانه مجذوب کننده مناسب فصل تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید