80 نفر از کارکنان بانک های ایلام به کرونا مبتلا شدند

به گزارش تور سریلانکا، رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های استان ایلام گفت: 80 نفر از کارکنان شبکه بانکی این استان به کرونا مبتلا شده و 3 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

80 نفر از کارکنان بانک های ایلام به کرونا مبتلا شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سید رسول میرخلف روز چهارشنبه 11 تیر در ستاد مبارزه با کرونای استان ایلام اظهار کرد: 32 بانک با 311 شعبه و بیش از 2 هزار پرسنل در این استان فعال است و با وجود همه تمهیدات اندیشیده شده به دلیل مراجعه بسیار زیاد مردم به بانک ها این تعداد از کارکنان بانک ها به کرونا مبتلا شده اند.

وی یادآور شد: انجام بعضی امور از جمله احراز هویت سهام عدالت و پرداخت تسهیلات کرونا احتیاج به مراجعه حضوری افراد به بانک ها دارد که باید در این موارد راه چارههای لازم برای کاهش تجمع مردم اندیشیده گردد.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های استان ایلام گفت: بیش از 8 هزار نفر از صاحبان صنوف در این استان مشمول دریافت تسهیلات کرونا هستند که تنها 8 بانک عامل برای این کار مشخص و مهلت ثبت نام متقاضیان نیز تا انتها تیر و مهلت پرداخت از سوی بانک ها تا انتها مرداد در نظر گرفته شده است.

میرخلف تاکید نمود: بر این اساس و با توجه به تعداد بالای متقاضیان، کم بودن تعداد بانک های عامل و همچنین کوتاه بودن زمان ثبت نام و پرداخت تسهیلات کرونا تجمع بسیار زیادی در شعب ایجاد می گردد که باید در این زمینه نیز راه چاره لازم اندیشیده و زمان بیشتری برای این کار در نظر گرفته گردد.

وی با بیان اینکه شعب بانک ملی باید به تنهایی 30 درصد این تسهیلات را پرداخت نمایند اضافه نمود: پرداخت حجم بالایی از تسهیلات کرونا بر عهده بانک ملی است که خطر ابتلا در بین کارکنان این بانک را افزایش می دهد. این در حالی است که کارکنان با بیماری زمینه ای بسیاری هستند و با توجه به ماهیت کار امکان دورکاری برای آنها وجود ندارد.

در این نشست مقرر شد با هماهنگی بانک مرکزی سقف کارت به کارت از 3 میلیون تومان به 10 میلیون تومان، سقف صدور کارت هدیه از 500 هزار تومان به 5 میلیون تومان و برداشت از خودپرداز از 200 هزار تومان به 500 هزار تومان افزایش یابد. همچنین اعتبار انواع کارت های بانکی تا انتها سال تمدید و تعداد مجاز رمز اشتباه از 3 مورد به 5 مورد افزایش داده گردد، اما جابه جایی وجه نقد در بانک ها کاهش یاید.

همچنین مصوب شد تعداد بانک های عامل پرداخت تسهیلات کرونا در این استان افزایش یابد و مدت ثبت نام متقاضیان و پرداخت از سوی بانک ها هر کدام یک ماه تمدید گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 449

به "80 نفر از کارکنان بانک های ایلام به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 نفر از کارکنان بانک های ایلام به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید