آغاز فرایند رسیدگی به درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان از امروز

به گزارش تور سریلانکا، فرایند رسیدگی به درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی کشور از سوی دانشگاه ها از امروز 16 خرداد آغاز می شود.

آغاز فرایند رسیدگی به درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان از امروز

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی از 20 فروردین ماه فعال شد. دانشجویان متقاضی انتقال و مهمانی می توانستند از طریق وب گاه اینترنتی و تابلو های اعلانات دانشگاه به دانشجویان نسبت به ثبت درخواست رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا های انتقال و مهمانی دانشجویان بر اساس داده های زمانی تعیین و با رعایت موضوعات مورد تاکید در بخشنامه 26 آبان 1400 و شرایط مصوب، مطابق آیین نامه های آموزشی شورای عالی برنامه ریزی در رشته مقاطع مختلف اقدام کنند.

وزارت بهداشت تاکید کرد؛ در صورتی که این سامانه در برخی از دانشگاه ها فعال نباشد از پذیرش هر گونه مکاتبه و ارجاع دانشجویان به وزارت بهداشت در خصوص انجام انتقال یا مهمانی خارج از سامانه مذکور خودداری خواهد شد.

طبق اعلام وزارت بهداشت، با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال دانشجویان متقاضی مهمانی و یا انتقال طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی انجام خواهد شد.

بر اساس جدول زمان بندی سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان، ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های مبدا و بارگذاری مدارک که از 20 فروردین آغاز شد تا 31 اردیبهشت ماه ادامه داشت.

همچنین مهلت بررسی مدارک و اعلام نقص از طریق دانشگاه های مبدا و ویرایش از طریق دانشجویان نیز از یکشنبه اول خرداد آغاز شد و روز پنجشنبه 12 این ماه انتها یافت.

در نهایت رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست دانشجویان از طریق دانشگاه مبدا، از امروز دوشنبه 16 خرداد آغاز خواهد شد و تا روز 5 شنبه 12 تیر ماه ادامه دارد.

همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص درخواست دانشجویان متقاضی از طریق دانشگاه مقصد و ویرایش از طریق آن ها نیز از روز شنبه 18 تیر ماه آغاز خواهد شد و تا روز پنجشنبه 20 این ماه ادامه دارد.

در نهایت رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست دانشجویان متقاضی برای انتقال و مهمانی از طریق دانشگاه مقصد نیز مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1437

به "آغاز فرایند رسیدگی به درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز فرایند رسیدگی به درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید